Ooglook #1

Vandaag heb ik voor jullie een  ooglook.

Deze look is met aardetinten:

image

Een natuurlijke look voor overdag. Niet teveel kleur dus makkelijk voor bij elke outfit !

Ik heb het het absolute nude palette van Catrice gebruikt voor deze ooglook

Je begint natuurlijk met een ‘schoon’ oog.

image

Daarna breng ik oogschaduw basis aan. Deze is van Essence. En smeer deze uit.

image

Vervolgens pak ik de derde kleur in het palet en breng hem aan op mijn ooglid

image

Daarna breng ik de tweede kleur aan bijn mijn traanbuis aan de binnenkant van mijn ooglid. En de eerste kleur in het palet op mijn wenkbrauwbot

image

En al laatst doe ik de laatste kleur van het palet in mijn arcadeboog en breng ik mijn mascara aan.

image

En dit is het eindresultaat:

image

Ik ben erg tevreden over het palet. Het kost een paar euro en blijft goed zitten
Ook is het best makkelijk verkrijgbaar zoals bij de iets grotere kruidvat filialen. Omdat er meerdere kleuren in het palet zitten kan je er verschillende looks ermee maken.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt voor deze look :

image

Ja ik breng twee mascara’s over elkaar aan. Een voor de lengte en de andere voor volume.

Bij deze look kan je elk soort lipproduct aanbrengen.

image

Ik koos voor de lippenstift van Essence 07 natural beauty.

image

Wat voor look dragen jullie meestal overdag ?

Liefs Shannon

8 gedachtes over “Ooglook #1

Geef een reactie

