Nails of the day #1

Vandaag werd het weer tijd om mijn nagels te lakken. Het zonnetje scheen weer en ik was toe aan weer een vrolijk kleurtje. Ik twijfelde tussen een pastel kleur of een zomerse lak. En koos voor het laatste. Een leuk fris koraalkleurig lakje!

Mijn nagels zijn de laatste tijd erg slap dus ik besloot maar weer eens een nagelverhardener te gebruiken.

Dit zijn mijn nagels met nagelverhardener:

image

Het fijne aan de verhardener is dat die een ‘melk’ witte kleur afgeeft. Daarover komt een kleur extra goed uit. Over de verhardener breng ik dus een lakje aan. Deze is van Essie en heet Tart Deco.

image

Ik vind het altijd net iets fijner als er twee laagjes op zitten. Dan vind ik me nagel mooi gedekt.

image

Als laatst breng ik nog een topcoat eroverheen zodat het lakje beter blijft zitten.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

image

De Hema lakjes kosten €2,50 per stuk en te koop bij natuurlijk de Hema. Het Essie lakje kost €9,99 per stuk en te koop bij o.a. de Etos.

Hier nog en shot in het zonlicht :

image

Volg me ook meteen op bloglovin : http://www.bloglovin.com/blog/11846447

Welke nagellak is jouw lentekleur ?

Liefs Shannon.

2 gedachtes over “Nails of the day #1

Geef een reactie

