The lipstick tag!

Vandaag heb ik een tag voor jullie. Het is de lipstick tag. Ik heb niet veel lipsticks maar wel een aantal. Zo hebben jullie toch een kijkje in mij stash ! Laten we beginnen!

1. Hoeveel lipsticks heb jij in je collectie?

Uit mijn bakje waar ik mijn lipsticks normaal bewaar tel ik 16 lipsticks. Er zullen vast wel een aantal verdwaalde lipsticks in mijn tassen of in mijn kamer liggen, laten we ervanuit gaan dat ik er ongeveer 20 heb ! Het zijn van allemaal verschillende merken zoals: Catrice, Maybelinne, MAC, 2B, TBS, Hema, Miss Sporty, BE, Etos, Essence en Chanel.
image

2. Hoe berg je jouw lipsticks op?

Zoals ik net al vertelde bewaar ik mijn lipsticks in een bak in mijn kamer. Ook heb ik een aantal favorieten en die zitten dan in mijn makeuptas. Ook hou ik ervan om ze in mijn tas te gooien haha!

3. Wat was je allereerste lipstick en hoe oud was je toen?

Hmm, dat is nadenken.. Volgens mij was mijn eerste lippenstift van Essence, die niet veel kleur afgaf maar een leuk glittertje had.

4. Heb je wel eens een lipstick opgemaakt en zo ja welke?

Nee geen lippenstift opgemaakt, wel veel kwijtgeraakt !

5. Wat is je lievelingslipstick en welke heeft het mooiste hulsje?

Mijn lievelingslipstick? Moeilijke vraag! Ik denk dat MAC Lustering en Catrice Matt-erial Girl samen wel een gedeeltelijke eerste plaats hebben! Mac in de warme maanden en Cartice in de koude maanden. En de mooiste huls.. Ik heb niet een huls zie er zo uitspringt. Maar van een merk die in niet heb vind ik dat YSL wel een mooie heeft!

6. Wat is je lievelings budgetlipstick?

Sowieso Matt-erial Girl van Catrice. Het is wel een gewaagde kleur vind ik. Ik vind het altijd nog wel een beetje spannend op hem op te doen omdat die wel opvalt.

7. Welke lipstick draag je het meest in het dagelijks leven? Bijvoorbeeld naar school of naar het werk.

Ik wissel deze op dit moment wel af steeds. Of MAC Lustering of Essence Natural Beauty.

8. Voor welke lipstick heb je de meeste moeite gedaan om hem te krijgen?

Chanel Fantasque. Ik wou deze lipstick zo graag hebben toen ik hem testte. Alleen bij de Ici Paris waar ik deze testte was hij op dat moment uitverkocht. Ik snel naar de andere Ici Paris in de V&D omdat de Ici Paris daar ook een afdeling heeft, gelukkig hadden ze hem daar wel !

9. Wat is je grootste lipstick miskoop en waarom?

Fuchsia Crush van 2B! Toen in in Centerparcs was wou ik een lipstick kopen als aandenker van die leuke vakantie daar. Eenmaal in de winkel zag ik deze lipstick liggen. Omdat het in de winkel donker was en sierlichten scheen leek deze lipstickdonkerder en dus veel mooier. Eenmaal buiten testte ik hem uit en wat was ik terleurgesteld!

10. Welke lipstick staat er zeker nog op jouw verlanglijstje?

Eentje van YSL. Ik hoor er veel goeie reacties over !

Wat is jullie favoriete lipstick?

Liefs Shannon

Een gedachte over “The lipstick tag!

Geef een reactie

