Mint Julep Masque

Hallo allemaal !

Ik ben eventjes afwezig geweest, maar ik ben weer terug. Vandaag heb een masker revieuw voor jullie !

Dit masker is wel bekend bij de meeste beautylovers. Vele grote beautybloggers hebben over dit masker al een revieuw geschreven. Vandaag is het mijn beurt.

Het Queen Helene Mint Julep Masque.

Dit is de verpakking:

image

Een mooie grote tube. Ik denk dat je hier wel een tijdje mee vooruit kan ! Het heeft een dop die je losdraait.

Achterkant :

image

Nou het lijkt mij duidelijk. Laten we het product bekijken:

image

Een romige substantie. Laten we het aanbrengen!

image

Dit is hem dan, als je het masker aanbrengt tintelt het een klein beetje, dit heb ik nog nooit gevoeld bij een masker. Hmmm zou die meer betekenen voor mijn gezicht ?

Ik hield dit masker er 20 minuten op. Alleen mijn wangen waren nog nat na 20 minuten. Achja. Ik moest weg dus afspoelen maar.

image

Na het wassen :

image

Mijn porieën zijn wat bij elkaar getrokken. En mijn pukkeltjes iets kleiner voor mijn gevoel.

Nadat ik mijn masker eraf haal doe ik altijd wat creme op mijn gezicht

Vandaag deed ik Lush Imperiaus erop:

image

Heerlijk is deze creme. Ik heb nu een heerlijke zachte huid en fijnere porieën.

Een fijn masker is dit en dat voor die paar euro. Te koop bij de Afrowinkel in Den Haag!

image

7 gedachtes over “Mint Julep Masque

  1. haha afrowinkel in den haag? zegt me niks! Fijne review! lijkt me een hele fijne masker ik heb op dit moment die van de action op mijn gezicht, valt heel erg tegen haha xD Doe je mee met mijn winactie?!

  2. Wel dan ga ik naar de afrowinkel in Den haag want dit masker klinkt me wel goed 🙂 ik heb veel last van grove poriën en als dit masker zou helpen zou dit helemaal top zijn.

Geef een reactie

