MAC.

Ik ben even weggeweest maar ik ben weer terug!  29 april was ik in Amsterdam om te shoppen ! Ik had nog een aantal dingen op me wishlist van MAC staan dus heb deze gekocht:

image

Ik zag bij veel beautylovers de mineralize skinfinisch al een tijd voorbij komen. Dus was zelf ook heel benieuwd naar dit product ! En zelf vind ik de lipsticks van MAC ook heel fijn.

Doosjes:

image

De producten:

image

Achterkant:

image

Wat ik fijn vond om te zien is het bescherm plastic.  Dit je volgens mij niet zo snel bij producten. ( Niet bij de budget merken).

image

En daar is die dan. Soft and gentle van MAC:

image

Tijd om te swatchen! Hier heb ik mijn vinger 1 x over het product gehaald.

image

En vervolgens 1x over me arm heengebracht. Wauw ! Ik vind het een mooi product. Misschien een beetje aan de dure kant. Maar voor 1x om mezelf te verwennen mag het best wel!

image

En dan de lipstick:

image

Op deze foto zie je de roze/rode matte kleur beter:

image

Tijd om te swatchen ! Zelf vind ik het een mooie kleur. Niet te rood niet te roze. En ook hou ik zelf meer van matte kleuren dan glanzende.

image

De prijzen van de producten:
Voor de mineralize skinfinisch betaalde ik €28,- en voor de lipstick betaalde ik €18,50. Het zijn niet de goedkoopste peoducten. Maar voor een keer mag het ! Deze producten zijn o.a. te koop bij de MAC of bij Douglas met de mac counters.

2 gedachtes over “MAC.

Geef een reactie

