Opgemaakt april.

In de maand april heb ik een aantal producten opgemaakt. :

image

Als eerst een parfum van Puma. Ik probeer nu parfum voor parfum op te maken. Omdat ik heel veel flesjes heb die ‘bijna’ leeg zijn. Dit was een lekkere geur. Een lekkere geur voor in de lente/zomer. De precieze naam van dit geurtje weet ik niet. Ik heb dit geurtje 2 of 3 jaar geleden gekregen voor mijn verjaardag. Of ik dit geurtje opnieuw zou kopen? Dat weer ik niet. Ik heb nu wel een uitgebreidere parfum stash en ik zou dit graag naar een aantal geurtjes willen brengen maar dan grotere verpakkingen. Dit was volgens mij 50 ml.

image

Batiste droogshampoo daar las ik veel goede recenties over. Opzich vond ik dit ook wel een goede droogshampoo. Alleen ging die al snel leeg van zich zelf..

image

En dan de gezichts producten. Als eerst de oogmakeup remover van Etos. Gewoon een prima prijs kwaliteitsverhouding.

Maar dan de Tonic van Louis Widmer. Ik vind de prijs kwaliteitsverhouding van dit product niet goed. Voor deze tonic betaal je richting de 10 euro. Het werd mij aangeraden voor mijn huidstype. Maar ik merkte niet veel verschil vergeleken met een ander merk bijvoorbeeld gewoon een huismerk.

image

Ook heb ik twee lichaamsproducten. De Nivea onder de douce body milk en TBS scrub.

Als eerst de Nivea body milk. Ik vind dit een fijn product om onder de douche te gebruiken. Alleen wel een nadeel is dat het snel van je lichaam in stukjes afspoeld. Het heeft gewoon een neutrale geur en zorgt voor een zacht huidje.

Ook heb ik een scrub van TBS opgemaakt in de geur pink grapefruit. Het is een lekkere geur alleen op een bepaald moment ‘heb je er even genoeg van’. Het heeft een lekker en fijn stuctuur.

image

Als laatst heb ik twee deo’s nog opgemaakt. De Lady speed stick waar veel beautybloggers helemaal van weg zijn en een dove deo.

Ik vond de Lady speed stick een fijne deo. De geur van ook lekker en niet te zoet.

En als laatst heb ik ook de Dove deo in Beauty finish opgemaakt. Een fijne spray. Een lekkere geur en doet goed zijn werk.

image

Dit waren mijn opgemaakt producten van de maand april. Zoals jullie zien zitten er geen shampoo’s of douchegels bij. Dat is omdat ik elke keer weer dezelfde gebruik. Om elke maand een opgemaakt artikel te maken gaat denk ik noet lukken. De ene maand maak ik veel op en de andere maand bijvoor
beeld weer niets.

Liefs Shannon

4 gedachtes over “Opgemaakt april.

  1. Leuk artikel! Ik vind Batiste droogshammpoo’s ook altijd zo snel leeg gaan, terwijl ik ze niet heel vaak gebruik! En gaaf, Lady Speed Stick, die heb ik altijd al eens willen proberen!

Geef een reactie

