Essence quattro eyeshadow 05 & 07

Hoi Allemaal,

Zoals beloofd is er vandaag weer een artikel. Vandaag revieuw ik de Essence Quarttro eyeshadows in nummer 05 To die for en nummer 07 Over the taupe.

image

Deze paletjes heb ik vaak in het Essence schap zien liggen. Ik keek er altijd naar en liep weer verder. Maar dit keer probeerde ik er toch twee uit! Ik heb het veilig gehouden bij veel gebruikte kleuren. Het heeft een fijn formaatje voor mee in je tas!

image

Als eerst 05 To die for.

Dit paletje heeft natuurlijke bruine kleuren. Als eerst de swatches :

image

Zoals je ziet is het redelijk goed gepigmenteerd. Vooral de eerste en derde kleur! Ik verbaas me hier nogal over. Al bij al een fijn paletje voor een laag prijsje.

En ook heb ik het paletje in nummer 07 Over the taupe

image

Ook dit paletje is redelijk goed gepigmenteerd. Ik vind de kleuren van het andere palet wel iets sterker gepigmenteerd.

Al met al vind ik het een goede prijs kwaliteits verhouding.  Ik vind wel de kleurencombinatie van paletje 1 leuker bij elkaar.

Ook komen er van deze paletjes natuurlijk nog ooglooks!  Houd mijn site dus in de gaten!

De paletjes zijn te koop bij de kruidvat voor en kosten 3/4 euro per stuk. Voor beginnende beautylovers is dit dus een prima paletje!

Welk palet zou jij kopen?

Volg mij gelijk ook op bloglovin.

Ook zou ik het leuk vinden als je me volgt op instagram. Zie de linkjes op mijn hoofdpagina!

Liefs, Shannon

6 gedachtes over “Essence quattro eyeshadow 05 & 07

Geef een reactie

