MAX & MORE lipsticks : Hot Pink & Fabulous Orange

Hoi Allemaal,

Vandaag review ik 2 lipsticks van Action eigenmerk MAX.

image

 

Ik zag dat Scarlett van http://www.live-the-moment.net ook MAX lipsticks had gereviewd. Dus ik was aardig benieuwd. Haar swatches zien er belovend uit!.

image

Ook vind ik het altijd leuk als beautyproducten leuke namen hebben. En ja dat hebben deze ook; Hot Pink & Fabulous Orange

image

Als eerst heb ik Hot Pink geprobeerd.

image

Ik vind dit echt een super kleurtje ! Perfect voor deze zomer toch?! Goed gepigmenteerd en blijft ook redelijk lang zitten. Een maaltijd overleeft deze lippenstift niet. Maar prima voor de prijs.

Ook in het pakje zat Fabulous Orange.

image

Ik had niet verwacht dat die zo leuk zou uitpakken. Ik ben eigenlijk wel blij mee. Het is niet een kleur die ik zelf zou kopen. Maar een prima kleurtje ook voor tijdens het wk toch ? Haha

Dat ziet er prima uit toch? Wel vind ik de hulzen goedkoop  aanvoelen. Deze lipsticks zijn te koop bij de Action voor maar € 0,89 cent samen. Dus ongeveer €0,45 cent per lipstick. Voor dat geld hoef je het niet te laten liggen hoor!

Welke kleur vind jij het mooist of, heb je zelf nog action aanraders?

Liefs, Shannon

6 gedachtes over “MAX & MORE lipsticks : Hot Pink & Fabulous Orange

Geef een reactie

