Essence all about paradise.

Hi lieve lezers,

Vandaag revieuw ik het oogschaduw palet ‘ all about paradise’ van Essence. Ik heb veel nude achtige oogschaduws, en zag op verschillende blogs mooie kleurrijke ooglooks. Dus ik dacht laat ik dit palet meenemen ! Benieuwd wat ik ervan vind?!

image

Aller eerst een handig doosje met 6 mooie kleuren. Of de pigment goed is, wist ik nog niet omdat ik dit palet niet kon swatchen. Wel heeft dit palet een mooi formaat om mee te nemen in je tas. Een nadeel is weer wel dat er geen kwastje bij zit.

Laten we het palet open maken !

image

Ziet er prima uit!

Laten we swatchen!

image

Ik vind het prima gepigmenteerd. Je kunt goed verschillen zien tussen de kleuren. Ze zijn allemaal anders. Ik vind het hele mooie kleuren ! Ook heb ik hier een snelle look mee gemaakt.

Met flits – zonder flits

image

Zonder flits – met flits

image

In zonlicht – in de schaduw

image

Ik vind de pigmentatie goed. Het palet kost 3 a 4 euro. Helemaal super voor deze zomer toch? Je kan er verschillende kanten mee op. Eventueel kan je het ook combineren met andere paletten.

Bij deze look heb ik alle 6 de kleuren gebruikt.

Dit palet is te koop bij de kruidvat.

Tijdens deze look te maken werd ik gewhatsappt dat ik over ben naar leerjaar 2 van toerisme. Hoe leuk?! Haha

Zou jij dit palet kopen?

Liefs, Shannon

Volg mij ook op bloglovin en op instagram! Linkjes op mijn hoofpagina.

9 gedachtes over “Essence all about paradise.

  1. Wat een gave look, mooi paletje! Essence blijft me tegenwoordig aangenaam verassen met de kwaliteit van hun oogschaduw! 🙂 Ik weet niet of ik hem snel zou kopen, maar alleen om het feit dat ik dat soort felle kleuren niet vaak draag! Ik zou het eigenlijk wel gewoon eens moeten proberen! 🙂

Geef een reactie

