Avondroutine

Hey!

Vandaag bespreek ik met jullie mijn avondroutine. Benieuwd welke producten ik gebruik?

Als eerst zal ik jullie vertellen dat ik me dus echt niet elke dag vasthou aan deze routine, simpel, ik ben er gewoon te lui voor. Ik typ dit om 01.21 uur en heb totaal geen zin om me gezicht nu nog te doen hihi.

Nou dit was ik twee dagen geleden. Lange dag gehad. Make up die niet meer op zijn plek zit en ja..

image

image

Nou ziet er nog wel een beetje uit met mijn selfie camera op mijn mobiel.

Laten we kijken hoe dat eruit ziet met flits aan..

image

Oei , dat ziet er minder uit. Snel eraf halen!

Mijn routine begin ik in de avond met een oog makeup remover. Die ik gebruik is op dit moment die van de Hema. Ik heb geen vaste oog make up remover.

image

Toch ben ik wel altijd blij als ik mijn oog make up eraf haal. Het voelt toch wat frisser!

Laten we snel verder gaan met de rest, na deze stap gebruik ik altijd een reinigings gel. Deze is van de Etos.

image

Zoals de naam al zegt is het een gel substantie..

image

Deze voelt lekker fris en koel aan op je huid. Je hebt niet veel nodig en deze breng ik gewoon zonder water aan op mijn gezicht. Daarna spoel ik dit met lauw warm water van mijn gezicht af.

2x per week scrub ik mijn gezicht met de gezichtsschrub van Etos. Ook dit breng ik zonder wat er aan en spoel het met lauw warm water af. Ik masseer de scrub in met ronddraaiende bewegingen.

image

Hierna breng ik nog een gezichtslotion aan. Deze is van Kruidvat. Hiermee weet ik zeker dat alle makeup restjes verdwijnen van mijn gezicht.

image

En als laatst breng ik nog een dagcreme aan. Deze is van Lush.

image

Dit was alweer mijn avond routine.  Soms sla ik al deze stappen over en haal ik een reinigingsdoekje over mijn gezicht heen, maar zelfs nu ben ik daar te lui voor ! Haha. Ik weet het is heel slecht. Maar ik boet er zelf voor.

Gebruiken jullie 1 van de bovenstaande producten?

Liefs, Shannon

4 gedachtes over “Avondroutine

Geef een reactie

