Update 2

Hi lezers! Een nieuwe week en ik heb vandaag heb ik weer eventjes een update. Benieuwd wat ik te melden heb? Aller eerst, ik heb nu vakantie dus meer tijd om te bloggen. Aangezien ik niet op vakantie ga dit jaar kan ik meer schrijven. Meer blogposten dus !

Zelf moet ik wel even mijzelf aanleren om vooruit te schrijven, want ja het is weer 02.02 uur nu, en ik hoor ook allang in dromen land te zijn hihi. Vanmiddag ga ik hier meteen aan werken als er niks tussenkomt.

Eigenlijk is het de bedoeling om elke dag een blog online te zetten. Maar ik weet niet of dat haalbaar is voor mij. Ik hoop het wel ! Er komen sowieso elke week 4 blogposten online, wanneer meer kan dat dan. Sowieso komen er op maandag, dinsdag, woensdag en zaterdag blogposten online. (Volg me op Bloglovin, dan kan je niks missen van mijn blogposten. En hé dat wil je toch ook niet ?! Hihi)

Ik heb het de aflopen blogposten alleen over beauty gehad, wat ook mijn hoofdonderwerp is, en dit vind ik ook leuk. Alleen wil ik dit ook uitbreiden naar eventuele ‘food’ blogposten, fashion en lifestyle. Lijkt jullie dat wat?

Als jullie nog bepaalde swatches of iets willen zien, of vragen over mijzelf hebben om mij beter te leren kennen, kunnen jullie het altijd hieronder vragen.

Ook wil ik een goede camera kopen om mooie productfoto’s te maken. Aangezien ik nu alles fotografeer met mijn telefoon (Samsung Galaxy S4) zitten er niet de beste foto’s bij. Maar ik doe mijn best !

Nou dit was het denk ik wel weer en anders zien jullie vanzelf wel weer een ‘update 3’ verschijnen!

Bedankt voor het lezen,

Liefs Shannon

Een gedachte over “Update 2

  1. Leuk om te lezen, geniet van je vakantie! Ik heb nu sinds een half jaar een Canon EOS 700D in plaats van mijn iPhone camera, en het is écht een fantastische investering! Zeker doen! 🙂

Geef een reactie

