Ochtend routine

Hoi allemaal,

Laatst heb ik laten zien wat ik ‘ s avonds gebruik om mijn gezicht te reinigen. Ik dacht het is leuk om vandaag metedn te laten zien wat ik in de ochtend gebruik. Benieuwd?

Als ik gebruik ik de reinigingsgel van Etos, deze was ook in mijn avond routine artikel te zien.

image

Nadat ik de gel eraf heb gewassen, haal ik de laatste restjes weg met Lush Tea Tree Water. Dit zit in een flesje.

image

En tot slot gebruik ik de dagcreme van Etos eigen merk.

image

Ik heb veel producten van de Etos om mijn gezicht te reinigen. Ik wissel mijn reinigingsproducten sterk af. Deze keer nam ik de spulletjes van de Etos mee. Tot nu toe bevallen deze producten mij prima. Goede geur, niet te duur en wel makkelijk te verkrijgen. Ik ben tevreden over de Etos reinigings producten

Ben jij bekend met de reinigingsproducten van de Etos?

Liefs, Shannon.

Een gedachte over “Ochtend routine

Geef een reactie

