Everyday make up #1

 

Hoihoi,

Vandaag laat ik jullie mijn dagelijkse oog look zien. Simpel, snel en gemakkelijk! Toch net iets meer dan een make up loos gezicht haha! Benieuwd?

 

Allereerst, het maakt niet uit in welke volgorde je het aanbrengt !

Stap 1 de oogschaduw basis van Essence aanbrengen.

image

 

Dit palet is het Undressed palet van MUA. Te koop bij de Kruidvat en kost tussen de 5 en 10 euro.

Als eerst breng ik deze mooie glazende off white kleur aan in mijn binnenste ooghoeken en ook op mijn wenkbrauwbot,

image

Daarna breng ik de mooie licht glazende roze kleur aan op mijn bewegend ooglid !

image

Tijd voor de crease ik meng deze twee kleuren samen, een beetje licht en een beetje donkerbruin door elkaar.

imageIs er een kleur weggevallen? Breng het dan extra aan.

image

En tada dit is hem dan! Zo gedaan. Ogen dicht.

image

Met flits en meteen wat makeupjes erbij gedaan om de look echt af te maken!

image

Zonder flits.

image

 

Ook heb ik een filmpje opgenomen hoe ik mijn oog look doe. Zorg goed dat de kleuren mooi uitkomen. Werk dus gewoon extra bij als je nog niet tevreden bent !

checkcheckcheck.

Toch nog een beetje genant zo voor de camera ! Hihi

Heb je ook een standaard look?

Liefs, Shannon

5 gedachtes over “Everyday make up #1

  1. Mooie look! Ik heb eigenlijk geen standaardlook; ik heb vrij veel paletten en die wil ik afwisselend allemaal gebruiken en daarvan wil ik dan ook nog eens het liefst alle kleuren gebruiken haha!

  2. Erg leuk gedaan, staat je ook erg goed. 🙂 Oogshaduw zelf gebruik in weinig, maar ben er zo nu en dan wel lekker mee aan het uittesten.
    Ik heb je trouwens genomineerd voor de the liebster blog award op mijn blog 🙂
    xxx

Geef een reactie

