Opgemaakt juli 2014

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik zien wat ik heb opgemaakt. Benieuwd wat ik heb opgemaakt? Lees dan snel verder.

image

Allereerst de droogshampoo van Andrélon. Dit is mijn favoriete droogshampoo. Deze wordt dus weer snel gekocht !

image

Op mijn verjaardagsfeestje uh ja dat was in maart.. heb ik deze Lush tea tree toner tab gekregen. Review komt er nog aan ! Het is een tablet die je in water moet doen om je gezicht te stomen.

image

Ook heb ik twee deo’s opgemaakt van Dove. Ik vind Dove deo’s fijn en deze was in de aanbieding voor 2 voor de prijs van 1. En ik had 1 in mijn tas zitten en 1 in de douche. Ik gebruik altijd meedere deo’s tegelijk.

image

Ook heb ik 3 geurtjes opgemaakt. Ik heb ik mijn vorige opgemaakt artikel gezegd dat ik mijn parfums 1 voor 1 probeer op te maken. En daar ben ik zeker mee bezig! De Chanel en Robero Cavalli ga ik zeker overnieuw kopen. Classic Lady van de Action heb ik op mijn 16e verjaardag gekregen. Vorig jaar dus. Hij is lekker, maar niet mijn ‘favorite’. Ik hoor vaak dat mensen als ze Roberto Cavalli ruiken aan mij denken. ♡

image

Ook heb ik de Rozenwater van Kruidvat opgemaakt. Deze was fijn. ( op aanraden van http://www.live-the-moment.net)

image

Ook heb ik deze Essence Long Lasting eye pencil in 01 black fever opgemaakt. Hij was prima. Maar hij heeft van dat zachte substantie die steeds afbrak..

image

Ook heb ik de Ah basic wattenschijfjes opgemaakt. Prima, maar dun en ging snel door twee.

image

En als laatst de Primark PS love your skin doekjes in deze blauwe verpakking. Prima om snel je makeup van je gezicht af te halen.

image

En wat hebben jullie de afgelopen tijd opgemaakt ?

Liefs, Shannon

5 gedachtes over “Opgemaakt juli 2014

Geef een reactie

