Essie Urban Jungle.

Hallo lieve lezers,

Vandaag is het weer hoog nodig tijd om mijn nagellak eraf te halen. De kleur die ik op mijn nagels heb is Go Ginza van Essie.

image

Nou zoals je ziet mag het er wel vanaf! Al die chipjes en bij mijn wijsvinger is het er al helemaal afgepeuterd.

Snel eraf halen dus. Dat doe ik met deze etos nagellakremover en een watje.

image

Uh ja, zelf ben ik niet zo van de base en topcoats. Soms gebruik ik het. Maar niet altijd aangezien het toch wel weer na een dag chipt.

Ik ging naar de Etos en ik zag deze off white kleurige lak liggen bij het Essie schap.

Maar hé, zie ik daar nou een rood stickertje? Eh ja Shannon dat klopt. Je ziet het goed er gaat 50 % vanaf.

Kijk dit, dit vind ik altijd zo fijn bij Essie. Soms koop ik een Essie lak voor de volle 100% ( 10 euro dus), maar meestal koop ik de LE, en die kosten als het seizoen van de lakjes afloopt meestal 5 euro met zo een 50 % sticker. Meestal koop ik ook allen LE’s omdat die toch net iets specialer zijn.

image

De naam van deze lak is : Urban Jungle. Een mooie off white kleurtje. Super voor in de zomer.

image

1 laagje dekt nog niet goed genoeg.

image

Het tweede laagje dekt al beter. Alleen mijn duim en wijsvinger hebben een derde laagje nodig.

image

Dit is hem dan. Mooi kleurtje toch? Ik denk dat je ervan moet houden qua kleur. Essie lakt prettig door het dikke kwastje.  Deze foto kon je ook een paar dagen geleden zien op mijn instagram (_shannx)

image

Ga snel naar de winkel als je dit lakje nog wil bemachtigen. Hij kost nu nog maar 5 euro. Prima voor zo een potje!

Heb jij Essie nagellakjes?  Zo ja welke is jouw favoriet ?

7 gedachtes over “Essie Urban Jungle.

  1. Wow, ik vind het echt een heel mooi kleurtje! En wat fijn van de korting! Mijn favoriete Essie lakje is op dit moment Mint Candy Apple, maar het verandert vaak! 🙂 ♥

  2. Wat een mooi lakje! En ik kan je trouwens toch wel een basecoat aanraden; als ik die niet gebruik verkleuren mijn nagels soms dan worden ze helemaal geel, vooral bij felgekleurde lakjes :O

Geef een reactie

