Mini shoplog Haarlem

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een mini shoplog voor jullie. Ik heb deze spulletjes in Haarlem gekocht. Benieuwd?

image

 

Aller eerst sorry dat er gister geen artikel online is gekomen!

Als eerst deze scrub van TBS. Ik heb eenmaal eerder een scrub van TBS gekocht in de geur Pink Grapefruit. Dat vond ik een fijne schrub nu is deze aan de beurt!

image

Bij de MAC heb ik deze lipliner in Cherry gekocht. Mooie kleur die bij veel rode lipsticks past. Dit is de eerste lipliner die ik van MAC heb gekocht.

image

Ook heb ik de bekende Ruby Woo van MAC gekocht. Mooie matte rode lipstick!

image

En als laatst Matt-erial girl 270 van Catrice, deze gaat uit het schap.

image

Dit waren mijn aankoopjes. Ik heb ze nog niet goed omschreven met prijzen en foto’s dus bij deze de vraag:

Van welk product zou jij een review willen zien?

Liefs, Shannon

5 gedachtes over “Mini shoplog Haarlem

  1. Leuke producten heb je gekocht! Ik zou van de MAC producten een review willen zien, en ik ben heel benieuwd naar de geur van de scrub! Ik kan me er zelf nauwelijks een voorstelling van maken! ♥

  2. Erg leuke aankopen, ik ben wel benieuwd naar de Matt-erial girl 270 van Catrice, Catrice is altijd een fijn merk 🙂 En ben ook erg benieuwd naar de scrub!

Geef een reactie

