Catrice uit het assortiment juli 2014

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik mijn Catrice musthaves zien die uit het assortiment gaan in het najaar van 2014. Nu kan je ze nog scoren met 50% korting!

image

Aller eerst het Absolute Nude palet, ik wist zelf helemaal niet dat hij eruit ging! Totdat ik het vandaag pas zag. Deze blogpost komt later ook later online omdat ik in Leiden nog even goed wilde kijken wat er allemaal nog uit ging.

Terug naar het palet. Toen ik zelf net was begonnen was dit mijn aller eerste palet. Ik zei nog dit is mijn mini Naked Palette!

Het palet kost nu ongeveer nog maar 3 euro met 50% korting.

image

Swatches :

Zoals je ziet heb je een highlighter, nude roze kleurig  en 4 bruine kleuren. De vierde en vijfde kleur zijn niet sterk gepigmenteerd maar je ziet ze wel.

image

Ook is de Liquid Metal eyeshadow een aanrader. Deze kleur zag ik met nog in het schap liggen. En ik vond het een mooie kleur voor in de zomer en richting de herst toe. Dit is nummer 060 Petrol Pan. En kost nu met 50 % korting nog maar 2 euro.

image

Swatch: zoals je ziet is deze oogschaduw sterk gepigmenteerd.

image

Ook de Intensif eye wet&dry shadows vind ik aanraders. Vooral deze twee kleuren vind ik mooi. Links 080 Please Gold The Line en rechts 010 Black or White Swan?!

De oogschaduws kosten nog maar rond de 2 euro per stuk

image

Swatches : mooi goed gepigmenteerde kleuren. Ik had deze afgelopen jaar rond kerst gekocht. Voor een mooie ooglook.

image

En mijn geliefde herfst lippenstift. Ik heb meteen 2 backups gekocht in Haarlem. 270 Matt-erial Girl.

Een mooie koele roze paarse kleur met een matte finish. Ahh wat baal ik hiervan..

Ook deze kan je krijgen voor nogmaar 2 euro!

image

Swatch: zoals je ziet kan je deze kleur ook prima in de zomer  dragen. Mooi gepigmenteerd. Ik ben verliefd op deze kleur.

image

Als laatste de BB Alround foundation in 010 Light Beige. Een light dekkende bb cream met spf 30. Ook altijd handig voor in de zomer. Voor 3 euro kan je hem meenemen!

image

Substantie:

image

En uitgesmeerd .

image

Alle swatchea nog op een rij:

image

Jammer dat er zulke fijne producten uit het schap gaan. Ik heb alleen nog de lipsticks opnieuw gekocht. Het is dat ik qua ookschaduw verschillende neutrale paletjes al heb. Anders had ik zeker nog het Absolute Nude palet erbij gehaald!

Hebben jullie nog aanraders van Catrice die uit het schap gaan?

Liefs, Shannon

8 gedachtes over “Catrice uit het assortiment juli 2014

  1. Wat jammer eigenlijk dat er zulke leuke producten weggaan! Ik moet zeggen dat ik ook wel heel benieuwd ben naar de nieuwe producten die er voor in de plaats komen! 🙂

  2. Wat een fijn artikel met de swatches erbij! Ik baal zo enorm dat de BB crème eruit gaat, dit vind ik echt de prettigste BB crème en mijn huid reageert er ook goed op. Ik ga dan ook zeker inslaan! Ook de lipstick ziet er super goed uit, ook maar eens naar kijken! Ik hoop maar dat de nieuwe producten veel goed maken haha.

Geef een reactie

