Lush tea tree toner tab

Hoi allemaal,

Vandaag review ik de Lush tea tree toner tab. Benieuwd ?

Als eerst heb je de volgende spullen nodig.

* Een waterkoker
* Lush tea tree toner tab
* Een kom
* Handdoek

image

Als eerst de verpakking. Een knal geel zakje waar de tab in zit.

image

Tablet.

image

Je moet de tab in een kom doen en kokend water toevoegen.

image

Zoals je ziet bruist het heftig.

image

Doe een goede hoeveel heid erbij.

image

Handdoek over je hoofd heen en hou je gezicht boven het mengsel.

image

Ik heb jammer genoeg geen before foto meer. Maar mijn huid zag er beter uit in de loop van de avond. Grote puisten verdwenen en mijn huid voelde wat strakker aan.

Ik had deze tab had ik gekregen op mijn verjaardag. En ben er tevreden over. Ik ga zeker meer halen. Ze kosten €1,05 per stuk. Deze foto is later op de dag gemaakt.

image

Hebben jullie ervaring met tabs van de Lush?

Groetjes Shannon.

3 gedachtes over “Lush tea tree toner tab

Geef een reactie

