Kruidvat vitamine E masker

Hoi allemaal,

Vandaag review ik het vitamine E masker van Kruidvat eigenmerk. Benieuwd?

image

Op de achterkant staat de gebruikaanwijzing.

image

Substantie

image

Allereerst verdeel ik het masker altijd met ‘stipjes’ over mijn gezicht.

image

Uitsmeren maar. Het eerste wat me opviel dat het masker heel romig is en veel inhoud in het zakje zit. Voor mij dus veel te veel. Dit betekent dat het masker niet snel droogt. Ik heb het masker 40 minuten erop laten zitten. Je zag dat het masker wel iets dunner was geworden. Dus het heeft wel iets gedaan. Nadat ik het masker eraf waste, had ik een heel zacht huidje. Heerlijk!

image

Ik ben tevreden over dit masker. Er zit veel in en je krijgt twee van deze zakjes voor rond de 1 euro. Goedkoop dus!!

Welk masker zou jij aanraden?

Liefs Shannon.

6 gedachtes over “Kruidvat vitamine E masker

  1. Op zich lijkt me dit wel een fijn masker! Volgens mij heb ik deze ook nog liggen, heb hem nog niet geprobeerd. Zelf vind ik maskertjes die voor een gevoelige huid zijn vaak wel heel fijn!

Geef een reactie

