MAC Ruby Woo en MAC Cherry

Hoi allemaal,

In mijn Haarlem shoplog had ik een aantal beautys gekocht, waaronder deze. Een aantal van jullie wilden hier een revieuw over. Dus bij deze !

image

 

Als eerst een mooie matte lippenstift Ruby Woo. En ook een mooie lipliner genaamt Cherry.

image

Verpakkingen

image

En dit zijn de mooie producten.

image

Ik laat nu stap voor stap zien hoe ik het aanbreng. Foto’s zijn in de auto gemaakt dus excuses alvast vooe de niet zulke mooie foto’s!

Als eerst mijn ‘naakte’ lippen. Breng eventueel een lippenbalsem op als je dat wil.

image

Als eerst begin ik mijn lippen te omlijnen met Cherry.

image

image

Helemaal ingekleurd ziet er zo uit. Een tikkeltje donker.

image

Hierover breng ik MAC Ruby Woo aan. Hij heeft nu een mooie dekkerde ondergrond. Zelf is Ruby Woo erg goed gepigmenteerd!

image

Hier heb ik de lipliner en lippenstift op met flits.

image

Ik ben erg te spreken over deze producten. Sowieso houd ik van MAC lippenstiften! Cherry is mijn eerste lipliner. Maar je kan hem goed combineren met andere rode lipstiften.

Lippenstift : € 18,50
Lipliner : €15

Wat is jullie MAC aanrader?

Liefs, Shannon

4 gedachtes over “MAC Ruby Woo en MAC Cherry

Geef een reactie

