Mijn top 3 zomerlakjes

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn top 3 zomerse lakjes zien. Ze zijn allemaal van Essie.

image

Van links naar rechts zijn de namen :

– She’s pampered
– Go ginza
– Tard deco

She’s pampered is een roze/roze kleur. Jammer genoeg was deze een LE. Dus doe ik er nu zuinig mee voordat deze opraakt.

Go ginza is een mooie licht paarse lak. Staat heel mooi bij bruine huidjes! Dan knalt deze kleur er toch wel echt van af. Dit was eerst ook een LE maar ik zag hem toch laatst in het vaste assortiment staan!

Tard Deco zit ook in het vaste assortiment. Een mooie koraaloranje kleur. Ook deze staat iets mooier bij bruine huidjes. Maar ookal ben ik gewoon nog niet bruiner geworden, ik draag hem met liefde. Van deze lak is er ook al een Nails of the day te zien op mijn blog! Paar maanden geleden alweer!

Ik heb ook meer zomerse nagellak favorieten, maar ik vond het wel mooi om het bij 1 merk te laten. En aangezien het van Essie drie potjes waren. Ging ik toch voor deze.

Wat is jou favoriete zomerse nagellak?

Liefs, Shannon

image

6 gedachtes over “Mijn top 3 zomerlakjes

  1. Erg leuke kleuren zeg! Ik heb ze wel zien staan maar nooit mee genomen. Ik heb eigenlijk zelf niet echt mijn favoriete zomerkleuren lakjes, vind ze allemaal leuk! 😛

  2. Mooi artikel! Go Ginza lijkt mij een superleuk kleurtje! Mijn favoriete zomerkleurtjes van het moment zijn Mint Candy Apple van Essie, en Pink Volt van Maybelline! ❤

Geef een reactie

