Make up kast

Hoi allemaal,

Eergisteren ging ik met mijn zus naar de Ikea in Delft, we zijn van plan om onze kamers opnieuw in te richten. Ik heb bij de Ikea een Kullen 5 lade kast gehaald. Deze wou ik voor mijn make upjes. Er past lekker veel in en de lades zijn niet te diep.

image

Gisteravond ben ik begonnen en vanochtend was die klaar. Ik zelf heb er alleen 3/4 uurtjes over gedaan. Maar hé, ik kan wel zeggen dat ik het zelf heb gedaan.

Ik wilde perse een blogpost hierover houden vandaag. Dus ik heb mijn make upjes er snel ingedaan. Het lig dus niet super mooi of wat dan ook. Maar dat komt vanavond wel.

Dit is hem dan. De muur moet nog geverfd worden en de vloer moet ook nog veranderd worden, dus let daar niet op!!

image

Bovenop heb ik een klein beertje liggen. Die heb ik gekregen van mijn zus toen ik slaagde. Het was een moeilijke periode toen, maar mijn zus steunde me heel erg erin. Het beertje brengt voor ons dus een moeilijke herinnering naar boven. Maar ook een mooie herinnering dat ik toch door omstandigheden slaagde.

Daarnaast het ik mijn parfum en bodysplashes liggen. Zoals de wat langere lezers weten probeer ik mijn luchtjes 1 voor 1 op te maken. Nu heb ik er nog 14 liggen. En ook heb ik er nog 1 in mijn tas. Wat samen 15 maakt. Mijn top waren toch 24 geurtjes. Degene die ik nu het vaakst gebruik zijn Lady Million en Sheer Love van Victoria Secret.

image

In mijn eerste lade heb ik mijn haar spulletjes liggen. Haarsprays, mousses, borstel, elastiekjes, klemmetjes en ga zo maar door..

image

In lade 2 heb ik mijn oogschaduws, oogprimers, potloden, mascara’s, lippenstiften, lipglosses en wat tools liggen.

Waar ik niet mee zonder kan is toch mar Naked palet ( mijn zus gaat een paar dagen naar Parijs, dus ik hoop dat ze voor mij een tweede Naked palet kan scoren. Of het nou 2,3 of basics is maakt mij niet uit!)

Mijn favoriete lipproducten zijn toch die van MAC!

image

In lade 3 liggen mijn kwasten, highlighters, blushes, concealers, bb creams en ga zo verder. Mijn echte gezichtsproducten dus. Ook mijn opgemaakt tasje zit erin en een tasje met iets voor de winactie die volgende maand online komt.

image

Lade 4 alweer. Hier liggen mijn reinigingsproducten/ verfrissingsproducten in. Oh en ook mijn verzorgingsproducten.

image

En als laatste, dit heb ik net uitgezocht en weggegeven een aantal, je raadt het vast al. Mijn nagellakjes ! Ik had 203 lakjes om precies te zijn en ik heb er nu nog 100-150 schat ik zo. Mijn favoriete lakjes hebben jullie gister natuurlijk al kunnen zien maar ja, benieuwd naar de andere ? Kijk dan snel naar de foto.

image

Er zit een scheiding tussen veel gebruikt, en minder.

Nou dit was mijn stash volgens mij. Tenzij ik zometeen nog ergens iets vind.. nou grotendeels dan ! Haha

Bedankt voor het lezen!

Wat moet ik nog toevoegen aan mijn stash? Kom maar op met jullie aanraders!

Liefs Shannon

4 gedachtes over “Make up kast

Geef een reactie

