TBS Olive Body Scrub

Hoi Allemaal,

Vandaag revieuw ik de Olive Body Scrub van The Body Shop. Benieuw wat ik ervan vind?

image

Allereerst als ik de deksel eraf haal zie je een wat vastere dikkere substantie.

image

Persoonlijk hou ik daar wat meer van. Dan glijdt het niet zo van je af.

De geur is subtiel niet heel erg aanwezig. Hij ruikt wel lekker fris. Dus een aanrader voor deze zomerse dagen.

Maar het belangrijkste, hoe scrubt die nou?

image

Het is een zachte substantie. Maar net hard genoeg dat het niet van je af glijdt.

image

Er zitten verschillende scrubdeeltjes in. Wat kleinere en grotere. Als je het eraf wast laat de scrub een klein olielaagje achter wat natuurlijk voedt. Zelf ben ik geen fan van olielaagjes. Maar deze trekt snel in. Wat het weer een pluspunt maakt.

Nadat je je huid hebt gescrubt heb je een zacht, verzorgend en gevoed huidje. Aanrader dus!

De scrub is nu in de sale. En kost 9 euro voor 300 ml. Een grote pot dus!

Wat is volgens jou de beste scrub van The Body Shop?

Liefs, Shannon

14 gedachtes over “TBS Olive Body Scrub

  1. Ik ben eerlijk gezegd erg benieuwd naar het product! Ik vind dat de producten van TBS vaak een heel sterke geur hebben en daar houd ik niet echt van. Je zegt dat deze niet echt sterk ruikt, dus naar deze ben ik wel nieuwsgierig, ja. 🙂

  2. Oeee, ik ben heel benieuwd naar deze scrub! Mijn frambozenscrub van The Body Shop is al bijna leeg, dus deze is zeker kanshebber als vervanger! 😀 ❤

Geef een reactie

