Neon nagellak.

Vandaag revieuw ik een neon nagellakje voor jullie. Het is een gele neon kleur. Ik heb hem gekocht op Schiphol, precieze zaak weet ik niet meer !  Hij kostte rond de 3 euro.

image

Ik gebruik op mijn nagels 2 soorten lakjes, de neon gele lak en een witte nagellak van de Etos. Jammer genoeg is de witte lak iets stroperig. Tips hiertegen? Laat het me weten!

image

Als eerst breng ik een witte laag aan. Zoals je ziet dekt dit nog niet zo goed.

image

Een tweede laag ziet er al beter uit maar is het nog niet.

image

Toch breng ik hierover de neon lak aan. De neon lak is heel dun, dus je krijgt er geen dikke nagellak van.

image

De kleur knalt wel, maar toch wil ik nog 1 dun laagje proberen.

image

Opzich maakt het niet veel uit. Op mijn pink en ringvinger is die iets duidelijker aanwezig.

Ik vind het een leuk lakje om te hebben in je stash. Maar ik zou wel een goede witte lak aanbrengen. Voor een mooi egaal resultaat.

Wat voor neonkleur zou jij in je stash willen hebben?

Liefs, Shannon

6 gedachtes over “Neon nagellak.

  1. Lijkt me leuk voor een feestje. Misschien een tip om de volgende keer met een wattenstaafje met nagellak remover de uitgeschoten delen weg te halen voor de foto’s.

Geef een reactie

