Shoplog Den Haag

Hoi allemaal.

Vandaag weer een shoplog! Deze keer heb ik weer eens in den haag geshopt! Bij de Kruidvat, Big bazaar en bijenkorf om precies te zijn.

image

Ik heb gekeken wat er bij Essence uit ging, o.a. een aantal fijne kwasten,  heel erg jammer want de kwasten van Essence zijn opzich wel goed!

Ook zag ik dit quattro eyeshadow doosje liggen. Een paar weken geleden had ik over zulke oogschaduws een review geschreven.

Alleen deze kleur gaat er volgens mij uit. Het is 09 Denim 4.0. En kost nu met 50% korting €1,50

image

Bij de Bijenkort kocht ik een nieuwe MAC lippenstift, het is een roze achtige kleur. Hij heet Girl About Town en kost €18,50.

image

Eerder vertelde ik op mijn blog dat het Absolute Nude palet eruit zou gaan. Bij het afrekenen bleek dit niet zo te zijn. Alsnog is het een handig paletje!  En  hij kost €5.

image

Dan deze blush van Essence, vaak als ik een blush koop is het een koele roze kleur. Nu besloot ik voor een andere soort kleur te gaan, ook roze  maar meer oud roze. Hij kost €2,59. Oh en deze heet Babydoll.

image

Dan de Essence 3D eyeshadow, ohh wat vind ik deze fijn! Neem ze alleen niet mee in je toilettas, ze gaan sowieso breken! Laat ze dus mooi in je stash staan. Dat ga ik nu ook doen!

Volgens mij gaan alle kleuren eruit. Dus heb je een favoriet? Sla in. Met 50% korting kosten ze €1,45.

04 Irresistible Caramel Cream
10 Irresistible Sea
02 Irresistible purr-ple

image

Op verschillende blogs zag ik de Rita Ora lakjes voorbij komen van Rimmel. Ik wilde zelf graag 703 White Hot Love hebben. Maar er is momenteel een actie bij de Kruidvat van 1+1 gratis. Dus ik nam 613 Midnight rendezvous ook mee, alvast voor in de herfst!

image

En tot slot, mijn meest geliefde droogshampoo, die van Andrelon. Ik wissel Verrassend volume en Langer fris vaak met elkaar af! Deze kostte €2,50 bij de Big Bazaar!

image

Waar zou jij een revieuw van willen lezen?

Liefs Shannon

6 gedachtes over “Shoplog Den Haag

  1. Leuke aankoopjes!
    Die droogshampoo van Andrelon is ook mijn favoriet!
    Ps: like de Facebook pagina van heldinophakken en maak kans op de nieuwe damesparfum van Hugo Boss “Ma Vie” t.w.v. €95,-

Geef een reactie

