Urban Decay Naked palettes

Hoi lieve lezers,

Vandaag ga ik het hebben over de 3 Naked palettes van Urban Decay. Zelf heb ik Naked en Naked 3. Later dit jaar wil ik ook Naked 2 eraan toevoegen

image

Het Naked  en Naked 2 palet die je hier ziet zijn van me zus.

Dit is de verpakking. Bij Naked zie je het palet zitten. Ook zit Naked in een ‘stoffen’ doos. Naked 2 en Naked 3 zitten in een ‘metalen’ verpakking

image

Hier zie je de palettes uit de doos gehaald. Qua uiterlijk vind ik de Naked en Naked 3 het mooiste.

image

Dit is Naked. Er zit een platte kwast bij. Deze gebruik ik wel eens voor een lijtje met zwart te zetten. Of om een kleur op mijn bewegende ooglid aan te brengen. Ook krijg je bij Naked een kleine oogprimer erbij. Zoals je ziet zijn het vooral warme en de laatste 2 zijn koude kleuren

image

Naked 2 is meer een ‘koel’ palet. Er zitten ook een paar warme tinten in. Er zit een dubbele kwast in. Heel handig! Ook krijg je bij Naked 2 een mini lipgloss.

image

Naked 3 is als laatst uitgebracht. Er zitten meer roze tinten in, wat je mooi met een van de bovenstaande palettes kan combineren. Ook hier zit een dubbele kwast in. En hier krijg je 4 zakjes oogprimer bij

image

Zoals je ziet is in ons huis het compleet. Je hebt natuurlijk ook Naked basics, maar ik vind hem niet zo spectaculair. Maar zeg nooit nooit he !

Ze kosten rond de 50 euro en zijn te koop online, of als je op vakantie bent bij de Sephora (Parijs en Barcelona) of bij de Debenhams ( Londen).

Natuurlijk heb je ook merken die deze palettes hebben gekopieërd, en waarvan ik goede verhalen hoorde zoals W7, ik zou graag ook die palettes willen ! Maar ik kan hem niet vinden bij mij Op=op voordeelshop.

En vergeet MUA niet! Daar heb ik al een look mee gemaakt, Undressed lijkt op Naked!

Zouden jullie een van deze palettes aanschaffen, zoja welke?  En zouden jullie een uitgebreid revieuw willen zien van een van deze palettes?

Liefs Shannon

9 gedachtes over “Urban Decay Naked palettes

  1. Oooh Naked palettes! Ik heb er zelf helaas (nog!) geen één, maar als ik er één zou aanschaffen zou het of Naked, of Naked 2 zijn! Of allebei, hahaha! 😀 ❤

Geef een reactie

