Essence stays no matter what eyepencil & shadow

Hoi allemaal,

Gister stond ik bij het Essence schap, en toen zag ik dat deze beauty’s uit het assortiment gaan.. Mijn eerste gedachte was WAT NEE?!

image

Ik kocht meteen de overige 4 kleuren die ik nog niet had; de grijze, bruine, groene en licht bruine. Zo kan ik toch even vooruit.

De swatches: van links naar rechts.

03 Twinkling Turquoise
04 Gorgeous Grey
02 Powerful Purple
01 Blazing Black
08 Chocolate Brownie
06 Green Garden
05 Cute Copper

image

Het zijn dikke potloden dus handig voor aan basis voor je oogschaduw!

image

Dit zijn de swatches na 2 en een half uur.

image

De swatches na 6 uur.

image

En de swatches de volgende ochtend.

image

Zoals je ziet houden ze wel redelijk lang vol. En het is toch weer net iets anders dan een normaal zwart potlood. Ook laten deze potloden de oogschaduw meer knallen.

Voor een snelle look, maar toch net iets anders dan basic!

Ze kosten nu nog maar €1,30 per stuk en zijn te koop bij het 2e Essence schap.

Welke kleur vind je het mooist?

Liefs Shannon

5 gedachtes over “Essence stays no matter what eyepencil & shadow

Geef een reactie

