Essence uit het assortiment augustus 2014

Hoi allemaal,

Vandaag weer verschillende oogschaduws voor jullie die uit het schap gaan. Dit keer niet van Catrice, maar van Essence. Zo gaat de 3D eyeshadows eruit, maar ook een mooi paletje én een mono oogschaduw.

Allereerst de 3D eyeshadows. Ze gaan er allemaal uit! Ik heb wel vaker deze paletjes gehad. Maar ook hier geldt voor; neem ze niet mee in je toilettas, ze breken, geloof me! Dit hield mij tegen om ze te kopen. Opnieuw. Maar nu ze eruit gaan, moest ik ze wel kopen! Ik heb tenslotte niet voor niks een make up kast aangeschaft toch?!

Zoals ik al zei gaan ze er allemaal uit. Er zaten heel wat mooie bij, maar ik moest keuzes maken. Sommige vond ik wel op elkaar lijken dus liet die liggen. Of ze spraken me net niet genoeg aan. En dan heb je ook dat niet over al testers van waren.

Deze 3 nam ik mee. Nummer 02, 04 en 10. Een doosje met paars, eentje met bruin en nog een mooie groen/blauwe.

image

02 irresistible purr-ple
04 irresistible caramel cream
10 irresistible summer sea

image

Open doosjes.

image

Open doosjes met flits.

image

Swatches:

Als eerst met flits aan, je ziet dat ze er shimmer zijn. Vooral de donkere kleuren komen mooi uit. De lichte kleurenvind ik zelf ook mooi!

image

Zonder flits. Zonder flits vallen de kleuren een beetje weg.

image

Quattro eyeshadow. Alleen dit paletje gaat eruit. Mooi palet voor in de avond of een feest.

image

Het is 09 Denim 4.0.

image

Zonder flits.

image

Met flits.

image

Swatches:

Met flits. Prima gepigmenteerde oogschaduws

image

Zonder flits.

image

Mono. Er gaan een paar kleuren weg van de mono’s maar deze kleur vond ik het mooiste.

image

70 Fox in the box. Essence heeft altijd van die leuke namen!

image

Zonder flits.

image

Met flits. Een mooie bruine tint. Perfect voor op je bewegende ooglid.

image

Al deze oogschaduws kosten tussen de €0,50 en de €2. Heel budget dus voor zulke mooie oogschaduw. Wees er snel bij want ze gaan snel!  Volgens mij zijn al deze spulletjes bij het gewone Essence schal te vinden! Dus snel naar de Kruidvat!

Morgen ( 2 augustus) komt de laatste Essence ‘ 50 % korting artikel’ online. Ook komt er binnenkort een winactie online, dus hou mijn blog in de gaten!

Welke oogschaduw zouden jullie nog last minute aanschaffen bij Essence?

Liefs Shannon

10 gedachtes over “Essence uit het assortiment augustus 2014

Geef een reactie

