Essence nagellak die uit het schap gaan.

Hoi beauty’s,

Vandaag review ik een aantal lakjes van Essence die uit het schap gaan. Er zitten toch een aantal echte knallers tussen. Ik review niet elk lakje. Maar wel grotendeels!

107 Naughty and pink!

Allereerst deze mooie roze lak. Dit is zeker een lakje die ik veel draag. Ik had hem sowieso al in mijn stash staan! Deze roze lak dekt goed en is zeker in de zomer een knaller! Een favoriet !

1 laagje.

image

2 laagjes.

image

137 Wanna be your sunshine.

Dit lakje is ook echt een zomers lakje. Deze heb ik nieuw gekocht, maar hij bevalt me wel. Je hebt wel meedere laagjes nodig, dat is helaas wel een minpunt. Er zitten hele mooie kleine glitterdeeltjes in. Ze zijn heel subtiel, in de zon zie je ze heel mooi uitkomen! Mijn handen kwamen door dit lakje ook bruiner eruit te zien.

1 laagje.

image

2 laagjes.

image

3 laagjes.

image

128 Let’s get lost

Dan deze beauty. Ik zou deze kleur meer in de herst gaan dragen, of euhm meer in september gewoon. Wanneer het toch iets koeler begint te worden. Maar niet extreem. Het lakje dekt goed in 2 laagjes.

1 laagje.

image

2 laagjes.

image

145 Flashy pumpkin

En dan deze knal oranje kleur. Perfect voor koningsdag 2015 toch? Uhh okee Shannon jij plant goed vooruit.. Alsnog een knal kleurtje voor de zomer! Oranje hoeft toch niet alleen met koningsdag, wk en ek gedragen te worden ?!

1 laagje.

image

2 laagjes.

image

158 If I were a boy

Ook heb ik deze cutie nog. Baby blauwig een beetje. Oh wat hou ik van deze kleur! En dan vooral in de zomer of lente! Ook een favoriet ook al heb ik hem net gekocht!

1 laagje.

image

2 laagjes.

image

148 Prom-berry

Deze donker paarse kleur. Wauw. Perfect voor de herst/winter. Ik hou van deze kleur in de koude maanden. Ook dit is een nieuwe favoriet!

1 laagje.

image

2 laagjes.

image

146 That’s what I mint!

Als laatst heb ik ook nog deze mint groene kleur. Ik had deze kleur al in mijn stash. Maar bij de Kruidvat zag ik toch een kleur die verdacht veel op deze lijkt. En die ging er met 50% korting eruit. Ik heb niet de naam onthouden. Dom, maar misschien kan je deze kleur ook halen met korting. En anders een leuk kleurtje voor in je stash!

Deze mint groene kleur draag ik ook vaak in de zomer. Hij dekt prima in 2 laagjes. Favoriet!

1 laagje.

image

2 laagjes.

image

Oh en nog even, er gaan meer producten uit het assortiment dan aangegeven op internet. Het is wel allemaal in de winkel aangegeven. Sommige producten worden ook niet automatisch met 50 % berekend. Maar dat moet je even bij de kassa zeggen, het personeel controleert het en zo krijg je toch je korting nog!

Zelf ben ik dol op nagellakjes. Ik moest van mezelf een tijdje geleden mijn stop nagellak kopen knop aanzetten, want ik had in een korte tijd bijna 300 lakjes! Ondertussen heb ik veel weggegeven aan nichtjes, nichten en vriendinnen. Dus ik bouw langzaam weer mijn stash op.

En ook niet al te onbelangrijk de prijs. Deze lakjes kosten nog maar €0,85 ! Wat nee geen prijs !  Ze drogen snel en lakken lekker! En dat voor deze zachte prijs! Er gaan meer lakjes eruit. Ook met effecten maar die spraken mij niet zo aan!

Oh en nog een paar kleine fijne producten die ook nog eruit gaan. Dat zijn de kwasten,  de poeder en de blushkwast. En ook de cc cream!  Okee dit was het echt haha!

Zouden jullie nog een van deze lakjes aanschaffen?

Liefs Shannon

5 gedachtes over “Essence nagellak die uit het schap gaan.

Geef een reactie

