MAC Girl about town

Hoi allemaal,

Afgelopen week heb ik lekker gewinkeld in Den-Haag. En een bezoeken aan de Bijenkorf kon niet onbreken.. kijk hier naar mijn 5e MAC lippenstift!

image

Deze mooie lipstick heet Girl about town! Ondertussen weten we wel weer hoe het doosje eruit ziet !

image

Dan de lipstick, op de foto komt hij feller  over.

image

Hier zie je de kleur beter. Het is een mooie roze kleur. Niet te fel. Maar ook niet onopvallend. Ik hou wel van dit kleurtje! Dit is een glazende lipstick. Een kleurtje voor in de zomer is het zeker!

image

En dan op mijn lippen komt deze kleur goed uit vind ik zelf. Ik heb wel een zwak voor roze lipsticks.  En ook zeker voor rood.

image

Ik ben heel blij met mijn aankoop ! Ik hou zo erg van MAC lipsticks, ik vind ze zo fijn op mijn lippen. Eigenlijk denk ik dat ik deze kleur nog wel vaak ga dragen deze zomer!

De lipstick kost โ‚ฌ18,50. Jammer genoeg best wel een uitgave. Maar dan heb je ook wel wat!

Zou jij Girl about town kopen?

Liefs Shannon

11 gedachtes over “MAC Girl about town

Geef een reactie

