Kiko longlasting stick eyeshadow 10.

Hoi beauty’s,

Vandaag weer een review! Dit merk is helaas niet te koop in Nederland. Wel is er verzending mogelijk, alleen kost dat wel wat. Waar is over praat is Kiko. Benieuwd naar de longlasting stick eyeshadow in 10?

image

Dit is hem dan. Het zit in een stick/potlood. Hij zit goed stevig vast en laat niet snel los (de dop). Aan de achterkant zie je al de kleur zitten.

image

Hier nog van close up het nummer en de kleur.

image

De swatch:

Een mooie groen blauwe kleur. Niet al te licht maar ook zeker niet te donker. Ik zou deze kleur of in de zomer dragen of in de herfst! Niet een kleur die ik elke dag opdoe maar, ik vind het een mooie kleur!

image

Het is niet een dunne lijn die hij zet. Maar best wel een dikke! Hij is natuurlijk ook bedoeld voor oogschaduw en hij glijdt heel makkelijk over je huid heen! Hij is zachter en romiger dan de Essence No Matter What potloden. En die zijn al favoriet! Maar stiekem vind ik deze denk ik wel fijner!

image

Uittesten maar! Ik gebruik de Essence potloden eigenlijk altijd op mijn waterlijn en niet als ‘oogschaduwbasis’ dus laten we deze dan ook testen op mijn waterlijn!

Een subtiel lijntje op mijn waterlijn,ik vind het wel fijn zitten! Hij glijdt makkelijk over je waterlijn heen en laat een duidelijke kleur achter!

image

Laten we kijken na 9 uurtjes hoe die er dan nog opzit.

Hij is iets wat uitgelopen samen met mijn mascara, maar dat kan je makkelijk weghalen met een wattenstaafje. En opzich, ziet het er dan nog prima uit.

image

Na het product onder mijn ogen weggehaald te hebben. Ben ik gewoon weer verder gegaan en 3 uur later ziet het er dan nog zo uit.

image

Ik ben dik tevreden over dit product ! Het is mijn eerste Kiko product en deze heb ik gekregen van mijn zus. Gekocht in Parijs.

Zelf ga ik in oktober naar Barcelona een dagje en daar hebben ze ook Kiko! Ik denk dat ik dan deze potloden opnieuw ga kopen in verschillende kleuren, trouwens, Kiko nagellakjes moeten ook goed zijn.

Het is zeker een favoriet geworden en heeft eigenlijk Essence verslagen.

Bedankt zus voor deze nieuwe favoriet!

Hebben jij een product van Kiko? En zo ja heb je nog een aanrader?

Liefs Shannon

11 gedachtes over “Kiko longlasting stick eyeshadow 10.

  1. De jleur is echt heel erg mooi, niet te rustig maar ook zeker niet te opvallend, ik vind een kleurtje op mijn waterlijn altijd wel leuk. Ik ben er erg benieuwd naar!

Geef een reactie

