Nails of the day

Hoi beauty’s,

Vandaag wilde ik het rimmel lakje 703 White hot love reviewen. Tijdens het lakken bedacht ik toch maar om meer kleurtjes toe te voegen.

image

Wat je nodig heb is :

– een wit lakje
– 4 kleurtjes
– eventueel een top en basecoat
– nagellak remover
– eventueel nagellak droogspray
– een sponsje
– wattenschijfjes

image

image

Aller eerst breng je een basecoat aan.

image

Daarna het witte lakje. Wauw White hot love denkt in 1 laagje al goed! Niet helemaal, maar wow ik ben onder de indruk! Dit is wel een lakje die je moet hebben!  Ik heb nog nooit zo een goed dekkend wit lakje gezien!

image

En het tweede laagje. De meeste witte lakken hebben 2/3 laagjes nodig. Het hoeft eigenlijk niet perfect als je nog kleurtjes erover heen wil aanbrengen.

image

Vervolgens knip je een stukje spons af, waarmee je op je nagel kan deppen. Op dit stukje spons breng je de kleurtjes aan, maar net hoe je wil.

Ik heb vooral paars, roze en geel aangebracht. Maar ook wat stipjes groen om te breken.

Nadat je de kleurtjes hebt aangebracht, breng je eventueel nog een topcoat aan.

Als je wil dat het extra snel droogt, breng je tussendoor de droogspray aan.

Nadat je klaar bent haal je met de wattenschijfjes en nagellak remover alle gevlekte nagellak weg op je hand.

Oh deze vier gekleurde lakjes komen van de H&M uit een oude collectie van een paar jaar terug.

Ik vind dit effect wel iets hebben. Het is toch weer anders dan een standaard lakje. Lekker zomers! En ja, ik ben geen ster in nail art..

Dit is zo gedaan, makkelijk en snel dus!

image

Heb jij wel een op deze manier nagellak aangebracht?

Liefs Shannon

14 gedachtes over “Nails of the day

  1. Wat gaaf! Ik heb het ook wel eens gedaan, het resultaat was toen ook heel leuk. Ik vind het alleen zo veel werk, vandaar dat ik het niet zo vaak doe. Maar het blijft leuk!

  2. Wat creatief zeg! Ik zie dit best vaak en het ziet er echt zo leuk uit met al die verschillende kleurtjes. Ik hou ook wel echt van leuke nail arts en deze is echt heel leuk,

Geef een reactie

