WIN ACTIE 1

Hoi beauty’s,

Hier is die dan. Mijn eerste winactie! Benieuwd?

image

Allereerst kan je een paletje van MUA winnen. Het paletje heet Glamour Days, en bevat natuurlijke tinten maar ook nog kleurrijke. Perfect voor in de zomer, met de kleurtjes, maar ook natuurlijke tinten die je eventueel in de herfst kan dragen. Zelf heb ik Glamour days niet, maar wel andere paletjes van MUA.

Ook kan je een lipstick van Catrice winnen, het is 270 Matt-erial girl. Oh wauw, dit is zo een favoriet. Ik draag hem zo vaak in de zomer en in de herfst. Jammer genoeg gaat hij uit het assortiment. Een review staat op mijn blog.

Ook heb ik een neon groene nagellak om te winnen. Het is van het merk Casuelle. Zelf heb ik deze in het geel. Revieuw staat online.

En als laatst van Essence een color & go lakje in 107 Naughty & pink. Dit is ook zeker een favoriet! Hier staat ook een review van online.

Met deze twee lakjes zou je ook bijvoorbeeld de ‘nailart’ van gisteren maken!

image

Wil je dit pakketje winnen?

Wat moet je doen:

1. Laat een reactie achter onder deze post.
2. Volg mij op bloglovin, link staat op mijn hoofdpagina.

Extra kans maken?

3. Volg mij op instagram _shannx (+1)
4. Repost de foto op Instagram die bij deze blogpost hoort. Tag me erin en zet #beautyblogshannonwinactie erin (+1) ( slotje eraf halen!)
5. Volg mijn blog op twitter @blogbijshannon (+1)
6. Tweet:  Ik maak kans op een beautypakketje van http://www.beautyblogshannon.wordpress.com  (+1) (slotje eraf halen!)
7. Abonneer op mijn youtube kanaal. (+1) https://www.youtube.com/channel/UCrYo2S04h5YWM08EpBxzeLA/feed?activity_view=3
8. Like op bloglovin dit bericht (+1)

Bij alles waar +1 staat doe ik je naam extra in de bak of ‘fruitmachine’.

Ik hoop dat jullie allemaal meedoen. Meedoen kan tot 23 augustus. Op 24 augustus maak ik de winnaar bekend!

Oh, en laat hieronder meteen via welke wegen je allemaal meedoet!

Wat vind je het leukste van dit pakketje?

Liefs Shannon

16 gedachtes over “WIN ACTIE 1

  1. Wat een gave winactie! Dat palette van MUA wilde ik nog graag kopen, maar ik kan hem niet in de winkel vinden, dus ik doe graag mee met deze actie 🙂 Ik volg je op Bloglovin’, heb dit bericht geliked, volg je op Instagram en volg je op Twitter 🙂

  2. Echt super leuk! ik doe zeker mee. Ik heb alles gedaan behalve puntje 3 en 4, want ik kon je instagrampagina niet vinden. Ik wens ook de rest veel succes met de winactie!

  3. Wat een te gekke winactie !!
    Met suppeerr leuke items !!♡
    En een mooooooii palette !!!
    Zou het graag willen winnen !
    Bijna alles al gedaan , nu afwachten !(kan niet wachten)
    Xx
    ps. Leuke blog !♡ Heb bijna alles gelezen 😀

  4. oooo wat dom!!!! Ik was vergeten en reacie te plaatsen maar ik doe mee! Ik ben het meisje van instagram die zelf een blog wilde beginnen maar waarvan het niet mocht van haar moeder. Ik hoop dat ik win en dat je het niet heel erg vind dat ik pas zo laat een reactie kon plaatsen ik heb alles gedaan wat je zei dus dat met twitter en instagram natuurlijk je begrijpt het denk ik wel ik moet alleen nog eventjes uitzoeken hoe je een blopost kan like maar dat zoek ik wel eventjes uit en mijn email is marieke2.booren@gmail.com xxxxx Marieke

Geef een reactie

