Tag: And that’s who I am

Hoi beauty’s,

Vandaag gaan we iets persoonlijker. Zo kunnen jullie mij wat beter leren kennen. Of misschien weten jullie het al. Benieuwd?

41002-Who-I-Am-Thats-A-Secret

Nee grapje, geen grapje voor jullie. Vandaag ga ik iets ‘bloter’.

Altijd, maar dan ook altijd ben ik verlegen op het eerste moment. Of er nou visite komt, een nieuwe klas en ga zo maar door. Maar als ik me comfortabel ga voelen dan ben ik een drukte maker haha! Soms voel ik me zo comfortabel dat je gek van me wordt, en dan moet ik echt oppassen.

tumblr_n9i91fJZqU1rogngso1_500

De afgelopen 2 jaar ben ik heel erg veranderd. Er zijn privé zoveel dingen veranderd en gebeurd, ik zou erover kunnen uitweidden, maar dat vind ik toch nog een beetje eng. Ik zit gewoon niet zo goed in mijn vel altijd en doe me daardoor mezelf meestal anders voor.

tumblr_n8gr2wjI6M1rogngso1_500

Niemand, maar dan ook niemand weet alles van mij. Bij veel mensen kan ik mezelf niet uiten. Of ik weet dat het dan niet tussen 4 ogen blijft. Ik durf daarom niet alles te zeggen. Ook ben ik altijd bang voor de reacties. En jammer genoeg de mensen die ik kan vertrouwen zie ik niet vaak genoeg. Oke, je kan het via Whatsapp zeggen, maar ik doe sommige dingen liever persoonlijk.

tumblr_n8gqwuKuXr1rogngso1_500

Ik wil zo graag naar Londen! Alle mooie bezienswaardigheden bezoeken en ik wil gewoon goed shoppen in Londen. Ik wil voor 2016 gewoon een keer naar Londen gaan. Vroeger had ik het niet zo met Londen, maar de laatste tijd denk ik er steeds meer aan.

tumblr_n3mfciLf021rogngso1_500

Sneeuw, Ik HOU van sneeuw. Het is zo mooi, en ja het is koud, maar het geeft mij zo een warm gevoel. Het laat mij denken aan de gezellige feestdagen. Altijd maak ik wel 1 sneeuw engeltje haha! De vlokjes die naar beneden vallen in die mooie witte massa.. Oke Shannon, hou op. Het is nog zomer!

tumblr_n1bh40i1eQ1rogngso1_500

Jaaa, deze zagen jullie wel aankomen; ik ben een Aziaat. Ik ben een echte Indo. Ik ben een mix met van alles. Oke niet letterlijk alles, maar ik heb Europees bloed en Aziatisch bloed in me.

tumblr_mautwpup401rogngso1_r2_500

Vissen, Ja ik ben een vis! Ik ben geboren op 26-02-1997, wat mijn nu 17 jaar maakt én vis. Ohja nog een feitjes hierbij; Mijn blog is ook een vis! 24-02-2014.

tumblr_mcjdksOm7E1rogngso1_500

En als laatste, anders wordt dit artikel veel te lang:

Ik kan niet leven zonder make up, oke, ja het zou wel kunnen, maar toch een mooi lakje op je nagels, een mooi glossje op je lippen, langere en vollere wimpers en ga zo maar door. En ik ben zelf heel blij met mijn make up kast. Hij zit niet tjok vol. maar ik ben blij met mijn collectie.

tumblr_m9kwe3Pz3T1rogngso1_500

 

Dit was hem alweer. Ik hoop dat jullie deze tag leuk vinden. Vragen en suggesties kunnen jullie altijd beneden achterlaten!

Zouden jullie het leuk vinden als ik  ‘And that’s who I am’ tags vaker doe om mij beter te leren kennen?

Liefs Shannon

12 gedachtes over “Tag: And that’s who I am

  1. Wat een leuke tag! Je lezers kunnen je nu nóg beter leren kennen, ik heb je getagd voor de Liebster Award! De tag staat nu op mijn site als je zin hebt om hem in te vullen! 😀 ❤

  2. Leuke tag! De laatste past ook erg goed bij mij en ik wil ook graag naar Londen! 🙂 Wel minder dat je niet zo lekker in je vel zit, hoop dat je je sneller fijner gaat voelen!

  3. Ik vind het een heel erg leuke tag, en natuurlijk mag je dat vaker doen…maar alleen als het voor jou goed voelt, dit is jouw hoekje op het internet en wij mogen daarin mee kijken…vertrouwen is een kostbaar goed en dat moet ej aps geven als jij er aan toe bent…ik erken dat wel een beetje wat je beschrijft…

    groetjes Petra

Geef een reactie

