Girly hair

Hoi Beauty’s,

Soms heb ik zo een moment dat ik gewoon een dagje lekker voor mezelf heb. En meestal wil ik er dan echt ‘girly’ eruit zien. Lekker optutten, maar natuurlijk moet je haar er dan ook leuk uit zien. Niet dat ik moeilijk haar heb, maar net iets leuks erin kan het heel anders maken.

image

Dit zijn de haar ‘ versieren’ die ik de laatste tijd toch wel heel veel draag.

Links bovenin zie je een bobby pin. Geen standaard zwarte, maar nee een kleurige. Het zit in een pakje met 10 bobby pins. Deze is al van een paar jaar terug (HEMA). Maar je zal wel andere tegen komen. Er zit een leuk printje op en is groot favoriet. Ja, normaal raak ik ze ook zo kwijt, maar met deze ben ik heel voorzichtig!

Boven rechts zie je een kleurig klipje. Ik ben er dol op! Je kan zo twee plukjes voor pakken achter op je hoofd samenvoegen en tada, alle haren zijn uit je gezicht. (Kruidvat)

Links midden zie je een elastiekje met een strikje eraan. Als iets meisjes achtig is vind ik dat dat strikjes wel zijn! Deze zijn van vorig jaar (H&M). Je haar is een paardenstaart, strikje bovenop en tada!

In het midden zie je een roze strikje. Achterop zit een klemmetje die je zo in je haar steekt. 1 plukje naar achter en toch je look is net iets anders. Dat geldt ook voor middenonder. ( H&M/Primark)

Rechts zie je de bekende donut. Ja dat was 2 jaar geleden, ja volgens mij 2 jaar geleden, echt de trend in ‘haarwereld’
Ik gebruik hem nogsteeds met alle liefde. Meestal maak ik een hoge donutknot en dan daaronder doe ik een klemmetje met strik.

En als laatste linksonder, een klepje met een bloemetje. Deze gebruik ik het minst, maar toch is deze altijd fijn voor een klein plukje naar achteren.

Wat is jullie echt girly summer hairtool?

Liefs Shannon

6 gedachtes over “Girly hair

  1. ik ben dol op allerlei clipjes, heb ze dus ook in allerlei kleurtjes en maatjes, erg handig…ik heb clipjes met zwarte vlinderstjes erop, afgezte met kleine pareltjes, die zijn toch wel mijn grote favoriet!

Geef een reactie

