Barry M 12 GreenBerry

Hoi beauty’s,

In de zomer merk ik toch wel dat ik veel van nagellak verander. Ik vind het heel vrolijk al die kleurtjes. Deze beauty heb ik eigenlijk links laten liggen, maar krijgt nu toch zijn ‘spotlight’ moment. Benieuwd naar de swatch?

image

Ohjee meiden, let niet op mijn verkleurde nagels, ja ik droeg altijd geen basecoat, deze verkleuring komt vooral door gele nagellak die ik de afgelopen tijd op had..

Ik probeer nu dus weer mijn nagels in orde te krijgen en breng nu toch wel een lakje OPI base coat aan.

image

Dan het eerste laagje van het Barry M lakje Greenberry. De lak dekt ongelijk matig, maar je ziet al dat er een goede pigment in zit. Het is een soort aqua blauw groen kleurtje, maar dan feller!

image

Twee laagjes. De lak dekt volledig. Het is echt een mooi zomers kleurtje!

Raar dat ik hem links heb laten liggen in mijn stash.. ik ga deze kleur er zeker vaker bijpakken in deze zomer. Nouja zover je het zomer kan noemen. Het is niet zulk mooi weer nu. Keiharde regenbuien die hier boven het land drijven.

image

En dan nog een laagje topcoat.

image

Ik ben heel blij met dit kleurtje! Het is een kleur die je niet heel snel ziet bij elk merk. Hij is goed fel, dekt goed en geeft mij echt een zomers gevoel!

Ik het dit lakje bij de River Island gekocht voor €5,-

Maar ook zou je dit lakje online kunnen bestellen!

Ben jij bekend met het merk Berry M?

Liefs Shannon

10 gedachtes over “Barry M 12 GreenBerry

  1. Mooi, fris kleurtje! Ik heb nog nooit iets van Barry M gehad, al hoor ik er altijd goede verhalen over! Ik wil heel graag zelf de nagellakjes van Barry M eens uitproberen! 😀 ❤

  2. Ik vind het wel een heel gaaf kleurtje! Ik heb nog steeds geen enkel lakje van Barry M, terwijl ik het al wel een tijdje wil, moet toch maar eens een keer wat gaan aanschaffen dus! 🙂

Geef een reactie

