IKEA geurkaarsen.

Hoi beauty’s,

Vandaag was ik naar de Ikea in Delft. En daar zag ik een aantal geurkaarsen.
Wij hebben nooit echte geurkaarsen gehad thuis. Dus ik was wel benieuwd. Dit is eigenlijk een mini shoplog van mijn gekochtte geurkaarsen.

image

Dit zijn de allemaal. Ik heb verschillende geuren genomen. Warme,frisse, fruitige..

image

Dit zijn mijn drie favorieten, rood fruit,daar hou ik sowieso heel veel van. De vanille geur is heerlijk voor in de koelere maanden denk ik. En de appeltjes die ruiken zo lekker alsof iemand net uit de douche is gekomen.

image

Ook dit setje heb ik meegenomen. Voor de geur deed ik het niet. Maar meer voor de herfstige kleuren.

image

En dan de laatste geuren. Deze zijn heel erg, ja hoe noem je dat ? Buitenlands? Ze doen mij heel erg denken aan zonnige landen op een een of andere manier.

image

Ook staan er op de achterkant nog enkele gebruiksaanwijzingen, allemaal heel vanzelfsprekent.

De kaarsen branden 25 uur en kosten maar 1 euro per kaars. Ik vind het geen geld.

Dit wordt mijn eerste ervaring met geurkaarsen.

Zijn jullie bekend met geurkaarsen? Zoja welk merk is een topper?

Liefs Shannon

10 gedachtes over “IKEA geurkaarsen.

  1. Dat is inderdaad geen geld, zelf gebruik ik weinig geurkaarsen op een gegeven moment ben ik het geurtje zat hihi..x Sandra

  2. de geurkaarsjes zien er inderdaad erg leuk uit en de prijs is ook een toppertje….zelf gebruik ik ze eigenlijk niet zo vaak…want van sommige kan ik erg benauwd worden en dat is niet erg prettig….leuk artikel!

Geef een reactie

