Oogschaduw stash augustus 2014

Hoi beauty’s,

Vandaag laat ik jullie mijn oogschaduw stash zien. Vooral palettes eigenlijk!

Doe een duimpje omhoog, abonneer, en reageer!

Welke oogschaduw kan in jouw stash niet ontbreken?

Liefs Shannon.

11 gedachtes over “Oogschaduw stash augustus 2014

  1. Mooie stash heb je…het mua pallete Glamour nights, de tinten daarva spreken mij heel erg aan…. het kleine palettje van max en more, 429 heb ik zelf ook en dat draag ik best regelmatig….zelf heb ik meer mono oogschaduws, omdat ik vaak maar een of 2 tinten uit een palette gebruik…maat ik vind het wel erg leuk om et zien, welke er allemaal zijn…leuke video!

  2. Mooie stash heb je! Ik vind vooral de paletten van Urban Decay en je Too Faced palette prachtig! ❤ Dat zijn dan ook zo ongeveer mijn favoriete merken voor oogschaduw hihi!

Geef een reactie

