Essence blush 20 babydoll

Hoi beauty’s,

Vandaag een review over een Essence sily touch blush in 20 babydoll. Benieuw naar de swatch?

image


Deze kleur zit in het vaste assortiment en is te koop bij de Kruidvat.

image

Zelf heb ik niet zoveel verstand van de ingrediënten. Dus daar kan ik niet zoveel over vertellen

image

Wel kan ik meer vertellen over de kleur. Het ia een mooie roze koraalachtige kleur met een lichte glitter erin. Zelf heb ik nog niet zo een kleur.

image

Op mijn arm komt hij vrijwel hetzelfde over. Ik vind het een hele mooie kleur. Misschien wel mooier dan de koele roze tinten die ik vooral in mijn stash heb staan. Ik heb hem nog niet op mijn wangen geprobeerd. Maar dat komt wel goed! Ik had nog geen warmere blush. Dus nu kan ik mijn makeul beter op elkaar afstemmen!

Ben jij bekend met de Essence blushes?

Liefs Shannon

9 gedachtes over “Essence blush 20 babydoll

Geef een reactie

