Opgemaakt augustus 2014

Hoi beauty’s,

Vandaag weer een opgemaakt blog! Dit keer heb ik geen parfum opgemaakt, maar bijvoorbeeld wel een geparfumeerde bodylotion! Verder benieuwd wat ik heb opgemaakt?

image

Ik bewaar mijn opgemaakte producten de laatste tijd in dit tasje van de Victoria Secret.

image

Allereerst een velletje met nagelstickers. Vorig jaar waren nagerstickers echt hot,maar je ziet ze nu weer steeds minder verschijnen. Ik had van deze stickers meer verwacht. Maar ze vielen eigenlijk wel tegen.

image

Dan deze geparfumeerde bodylotion. Jullie kennen deze geur vast wel. Ooit gekregen voor je verjaardag of geroken in de parfumerie.

image

Deze bodylotion van Rituals heb ik weggegooid, de substantie en geur klopten niet meer. De originele geur vond ik zelf ook niet super.

image

Oh god. Ik mis dit zo erg. Nagellak droogspray. Ja pff. Ik heb deze sinds eind maart en ja nu is die toch wel echt leeg. Deze ga ik zeker opnieuw kopen!

image

Een pakje wattenschijfjes. Deze waren van een duo pak en zijn van de Primark. Prima.

image

Deze nagellak remover van Etos is ook op. De laatste tijd ging hij er snel doorheen. Ik wissel in de zomer steeds meer van nagellak.

image

Een Dove deo kan niet ontbreken. Ik maak er altijd wel 1/2 op.

image

Dan deze nagelvijl. Ik kreeg mijn nagels er niet meer korter mee.

image

Een mini tandpasta. Deze kreeg ik bij de Shoppingnight in Den Haag. Het is iets meer een gelsubstantie.

image

Deze 4 nagellakjes hebben jullie al gezien in een blogpost. Dit waren een van mijn eerste nagellakjes. Ik krijg er geen drupper meer uit.

image

Dan deze shampoo tegen roos. Deze is van Lush en hij werkte bij mij totaal niet. Ondertussen is hij helemaal uitgedroogd en hard.

image

Dan het tweede pakje vochtige doekjes. Prima doekjes om snel je makeup weg te halen.

image

Van dit masker is een revieuw te zien op mijn blog. Goedkoop en goed.

image

Dan deze nepwimpers ze zijn echt afgedragen. De lijm is ook op. Ze zijn van de primark en kosten €1,50. Ik vind ze goed !

image

En ook deze WK wimpers. Ook deze heb ik ‘opgemaakt’. Ze waren leuk en echte opvallers!

Wat heb jij deze maand opgemaakt?

Liefs Shannon.

10 gedachtes over “Opgemaakt augustus 2014

  1. ik zou het eerlijk gezegd zo snel niet weten uit mijn hoofd wat ik tot nu toe opgemaakt hebt…..
    In elk geval totaal andere producten dan vorige maand….
    de nail drying spray die je opgemaakt hebt, lijkt mij ook wel erg handig

Geef een reactie

