Miss sporty 456

Hoi beauty’s,

Vandaag is het weer tijd voor een nails of the day. Een van mijn favoriete kleuren voor op mijn nagels is toch babyblauw. Benieuwd wat ik van deze babyblauwe lak vind?!

image

In een potje van Miss Sporty zit 7ml. De prijs is €2,- en te koop bij de Etos.

image

Het kwastje is redelijk breed. Hij loopt vierkant af maar toch met ronde hoeken. Een prettig kwastje om je nagels te lakken.

image

1 laagje: de lak dekt niet volledig maar je ziet de kleur al aardig goed. De kleur hoef je dus niet op te bouwen.

image

2 laagjes: een mooie babyblauwe lak! Hij geeft een glanzend effect en ik vind dit persoonlijk een echte zomer kleur!

Voor de prijs hoef je hem niet te laten liggen. Ook heeft Miss Sporty vaak acties dus kan ze goedkoop inslaan.

Zelf ben ik heel tevreden over deze lak. En ik ga zeker bij Miss Sporty kijken voor meedere lakjes voor aankomende herfst! Donkere kleuren inslaan wordt het weer binnenkort haha!

Welk Miss Sporty lakje vind jij een must?

Liefs Shannon

13 gedachtes over “Miss sporty 456

Geef een reactie

