Beauty shoplog augustus 2014 – Primark – Action -Kruidvat

Hoi beauty’s,

 

Vandaag weer een shoplog! Dit keer was ik in Zoetermeer en heb ik wat beauty geshopt! Kijk gewoon zelf maar!

 

Waar willen jullie vooral een review van zien?

Liefs Shannon

6 gedachtes over “Beauty shoplog augustus 2014 – Primark – Action -Kruidvat

  1. Wat een leuke producten heb je gekocht! Heerlijk die producten van de Action en Kruidvat! Ik wil je graag een kleine tip geven wat betreft het filmen, ik weet niet of je met je telefoon filmt, maar als dit zo is kun je hem beter kantelen en dan neerzetten als je snapt wat ik bedoel dus niet verticaal neerzetten maar horizontaal, dan krijg je namelijk een soort van breedbeeld effect en wordt het hele scherm gevuld en krijg je niet van die zwarte balken ernaast. Het is een tip en ik wilde je hem puur geven, omdat ik dit ook had bij mijn eerste filmpjes. Je filmpjes zijn echt leuk, maar ik dacht ik geef de tip misschien heb je er iets aan:)
    Liefs, xxx

Geef een reactie

