LE Catrice Metallure lipsticks

Hoi Beauty’s

Ja ook ik heb ze.. de lipsticks van de LE Metallure van Catrice. Ik wilde eerst de swatches afwachten en hoe het iedereen beviel. Ik vond er 2 heel mooi uitzien.

image

Allereerst, wauwie wat een mooie hulzen. Ik vind ze prachtig!

image

Deze 2 lipsticks heb ik meegenomen, CO2 Alluring Pink en CO3 Alluring Red, de namen vind ik niet zo heel erg bijzonder.

image

De lipsticks kennen we ondertussen wel.  De lipstick met het Catrice logo erin gedrukt.

image

De swatches, de lipsticks glijden makkelijk over je lippen heen. Je moet de kleur ombouwen. Aan 1 laagje heb je niet genoeg. Persoonlijk stoor ik me er niet aan. Niet iedereen wil meteen felle lippen hebben, maar toch wel iets.

De kleuren vind ik zeker voor voor de komende maanden. Ze zijn niet te fel, maar ook niet te donker. Echte herfstkleuren.

image

Dit is Alluring pink op mijn lippen. Een mooie roze kleur die ik zelf nog niet in mijn stash had. Zelf ik mijn lippenstift stash niet heel groot, maar ik heb wel veel dezelfde kleuren.

Deze roze kleur fleurt mijn gezicht op. Hij staat heel fris.

image

Dan Alluring Red. Ook deze kleur had ik nog niet. Ik heb alleen maar hele felle rode tinten. Dit kleurtje vind ik heel mooi. Hij laat mijn ogen heel mooi uitkomen.

De lipsticks kosten 4 euro per stuk en zijn te koop bij Kruidvat en bij Trekpleister.

Al met al hele mooie kleuren en dat voor een mooie prijs. Ik ben zeker blij met deze twee parels in mijn stash.

Wat heb jij gekocht uit deze LE lijn?

Liefs Shannon

14 gedachtes over “LE Catrice Metallure lipsticks

  1. Ik heb nog niets gekocht uit deze lijn, ik heb nog zo veel producten die ik wil proberen en iets overer schrijven, dat hoe mooi ik ze ook vind…ik ze toch niet gekocht heb…

Geef een reactie

