MAX & MORE makeup Smokey Eyes set.

Hoi Beauty’s,

In mijn shoplog konden jullie het al zien..  de paletjes van Max & more! Ook ik heb ze kunnen bemachtigen! Er zijn 5 soorten, en ik heb ze allemaal meegenomen. Vandaag review ik Snokey Eyes, een palet met grijze tinten.

image

Zo zie je ze hangen bij de Action, eenvoudig verpakt, dus goed zoeken, het kan nog wel eens een puinhoop zijn bij de Action.

image

De paletjes zitten in een eenvoudige verpakking. Gewoon rechthoekig, plastic en compact. Ik vind het een handige verpakkig, okee nee het ziet er niet perfect uit. Maar het heeft een handig formaatje. Wel denk ik dat het niet heel stevig is. Maar als je er gewoon voorzichtig mee omgaat komt het goed !

image

Op de achterkant staan de namen, en de ingrediënten. Ik heb al vaker gezegd dat ik geen ster ben in ingrediënten. Maar misschien moet ik me er maar in verdiepen!

image

Vandaag review ik dus Smokey Eyes. Het kost €0,80 en er zit 10 gram in. Dus iets meer dan 0,8 gram per kleurtje.

image

De swatches, eigenlijk was ik wel verbaasd. Ik had niet veel van de pigmentatie verwacht, maar ik vind het eigenlijk wel prima!  Ze brengen wel ongelijkmatig aan, en niet alle kleuren zijn goed gepigmenteerd, maar hé die 80 cent ..

image

Maar hier komt het echte verhaal, oh my god, wat zijn deze kleuren goed! Die zwarte kleur heb ik eerlijk nog nooit zo goed gepigmenteerd gezien bij een budget merk!

Wat wel een nadeel is, is dat ze heel kruimelig zijn. Dus let op met fall out.

Als je de kleuren iets beter gepigmenteerd wil hebben kan je een sponskwastje een klein beetje natmaken en in een hoekje dippen van een van deze kleuren. Zo komen ze toch feller over.

Ik heb zelf ook een look gemaakt, en die is in het volgende filmpje te zien. Trouwens ik filmde dit later op de dag dus de kleuren komen niet perfect over. Eenmaal later in goed licht zag ik deze kleuren zo mooi!

image

Oh ik mag aardig mijn wenkbrauwen bij epileren! Maar dit is de look na zo een 8 uur, wel met oogschaduwbasis, maar dit voor 80 cent laat je toch niet liggen?!

Ik raad dit palet zeker aan! Ook voor beginnende beautylovers is dit wel iets! Ik ben zelf heel blij met mijn aankoop, of ik nu al een tweede in zou slaan, dat weer niet. Misschien zie je over een paar maanden/jaren alweer een hele andere fijne budget topper!

Hier het filmpje:

Wil je over de overige paletten ook zo een review zien? En dan met of zonder video?

Ps vandaag sluit mijn winactie, je kan tot 12 uur nog meedoen. Morgen mail ik de winnaar persoonlijk. Als deze niet binnen 3 dagen reageert, vervalt de kans op de prijs en kies ik een nieuwe winnaar uit.
Liefs Shannon

10 gedachtes over “MAX & MORE makeup Smokey Eyes set.

Geef een reactie

