Een half jaar!

Hoi beauty’s,

Vandaag geen review, maar wel iets anders leuks. Mijn blog bestaat alweer 6 maanden! Benieuw naar informatie?

Waarom ik mijn blog begon?

Vroeger had ik niks met make up. Ik vond het maar voor tuttebelletjes. Pas sinds een jaar draag ik echt makeup. Ik kreeg veel complimentjes en veel zeiden dat ik moest bloggen. Omdat ik altijd wel een eerlijke mening had over de producten in mijn makeup tas. Ik had in een korte tijd ook een grote nagellak stash. En veel verklaarde mij voor gek, wat moet je nou met zoveel nagellak? Ze zijn toch hetzelfde? Maar nee, elke kleur heeft een andere tint, een andere dekking en andere structuur. Ik merk dat ik de laatste tijd meet naar lipproducten en oogschaduws kijk. Oei, toch niet alweer een nieuwe verslaving..

Gestopt?

In februari en maart dit jaar was ik elke week om de 5 dagen volgens mij aan het bloggen. Ik wist nog niet zo goed hoe ik het moest plannen en hoe wordpress zou precies werkte. 6 april was voor mij opeens een zwart gat, en dit is ook de reden dat ik minder goed in mijn vel zit. Rond 5 voor half 10 in de avond, de dag voordat mijn toetsweek begon, trof ik mijn vader op zijn bed aan, wit, paars hoofd en allemaal slijm/speeksel uit zijn mond. Oh nee, ik riep meteen mijn zus naar boven. Hij had nog een zwakke hartslag. Ik zei tegen me zus dat ze heel snel 112 moest bellen. Eenmaal 112 gebelt, en zijn hartslag was weg. De ambulance arriveerde pas na 13 minuten. En ja, hij had een hartstilstand. Na een uur ging die met de ambulance naar het ziekenhuis. Hij moest gekoeld worden zodat er zo min mogelijk hersenletsel opgelopen kon worden en na 24 uur zelf ontwaken. Dat duurde een paar dagen. Gelukkig zagen wij hem met stukjes vooruit gaan. En herkennen wij onze vader weer zoals hij was. Even dominant, grappig en heeft zijn praatje altijd klaarstaan.

Tussendoor probeerde ik mijn blog nog op te pakken. Maar ik moest me toch echt focussen op mijn school, want nog een tegenslag zou ik niet aankunnen.

Ook is ons hondje 2 maanden geleden overleden wat ook onze steunpunt was. Okee je kan denken uh een hond.. maar wij beschouwden hem echt als een babytje.

Vorig jaar is ook onze moeder vertrokken bij ons en vlak daarvoor ingebroken. Dus de afgelopen tijd zat het niet zo lekker.

En verder?

Nu school binnenkort weer begint wil je gewoon nogsteeds elke dag bloggen. Ik vind het heel leuk! Maar om mijn blog te maken zoals jullie fijn vinden heb ik een vraag aan jullie. Wat missen jullie en wat vinden jullie een positief punt?

Winactie?

De winnares van de winactie is al bekend. Ik heb al een mailtje gestuurd en wacht op antwoord. Ik wil bij de 50 bloglovin’ volgers ook een winactie online zetten. Dus volg me op bloglovin!

Heel erg bedankt voor het lezen. En ook zeker voor alle lieve reacties! Ik word elke ochtend al wakker met een lach op mijn gezicht door de leuke reacties! Als jullie een reactie achterlaten met een goede website neem ik ook altijd een kijkje! En ik verbaas me erover hoe origineer en leuk mijn lezers ook schrijven!

Liefs Shannon.

7 gedachtes over “Een half jaar!

  1. Wat een heftig verhaal! Moet een lastige en zware periode zijn geweest. Proficiat met je blog, een halfjaar bloggen is toch al een behoorlijke periode.

  2. Tjonge meis, wat een verhaal, dat is best wel veel allemaal…Nu maar hopen dat het volgende half jaar je meer voorspoed gaat brengen en dat je veel aan het bloggen zult hebben…
    groetjes Petra

Geef een reactie

