MAX & MORE nude

Al eerder liet ik jullie mijn paletjes van de Action zien .

Vandaag revieuw ik het tweede paletje, Nude. Mooie natuurlijke tinten. Gewoon makkelijk voor overdag. Deze keer maak ik er geen look bij, als jullie dat zouden willen kunnen jullie het hier beneden achter laten.

image

Dit waren de 5 paletjes die ik heb gekocht.

image

Dit zijn de kleuren van het Nude palet. Bruin en een klein beetje roze. Prachtig voor natuurlijke looks. Dit zijn tinten die ik in een natuurlijk palet zoek.

De oogschaduws zijn weer iets wat poederig en let dus op met fall out. Voor een sterkere pigmentatie kan je een sponskwastje met water in het hoekje dippen.

image

Deze oogschaduws brengen iets wat ongelijk aan en daardoor kan je ze goed blenden. Ik vind vooral kleur 3 4 en 5 mooi. Die zijn sterk gepigmenteerd.

image

De bruintinten zijn toch allemaal net verschillend. Wel vind de pigmentatie iets minder. Kleur 4 en 6 zijn wel mooi gepigmenteerd.

Dit palet kost €0,80 en er zit 10 gram in.

Wel vind ik dit palet minder mooi dan het Smokey Eyes palet. Die is beter gepigmenteerd.

Prijs kwaliteits verhouding vind ik wel goed voor dit palet.

Ik zou dit palet niet zo snel aanraden, neem dan maar het smokey palet mee! Hiervan staat de revie
w ook online 3 artikelen terug.

Zou jij dit palet aanschaffen?

Liefs Shannon

7 gedachtes over “MAX & MORE nude

  1. Ik zelf zou dit niet heel snel aan schaffen, maar ik heb ook eerlijk gezegd niets met de Nude tinten…dat moet je aanspreken en ik ben meer van de fellere kleuren…

  2. Ik vind het er voor 80 cent alsnog niet verkeerd uitzien! Ik zou hem zelf alleen nooit kopen, omdat ik de kwaliteit en pigmentatie toch niet goed genoeg vind voor een nude palette; dat verliest hij dan sowieso bijv. mijn Naked 3 en ik vind het zonde om een palette te kopen om hem vervolgens niet te gebruiken!

Geef een reactie

