Opruimen.

Hoi Beauty’s,

Opruimen is een van de dingen die ik echt niet leuk vind. Maar soms moet je in je hoofd ook alles op een rijtje krijgen. Aankomende vrijdag is mijn eerste schooldag weer.. laat ik dus maar snel mijn kamer opruimen..

Vandaag kwam bijvoorbeeld een vriendin op bezoek. We hadden het over make up, en toen zei mijn vader, heb je wel eens die kast van Shannon gezien? Ik zei meteen nee, dat heeft ze nog niet gezien. Dus we besloten om naar mijn kamer te gaan. Eenmaal aangekomen deed ik trots mijn lades open. Uh.. ja de helft stond lekker verspreid door heen mijn kamer. Ook heb ik nog tasjes met shoplogs overal staan.

Net heb ik de eerste lade opgeruimd. Ja die van mijn nagellak. En die had ik al laatst opgeruimd tijdens een video opnemen.

Nu is een andere lade aan de beurt, die met lipproducten en oogproducten. Oh wat heb ik eigenlijk veel producten begin ik mezelf te beseffen. Niet dat ik zo veel heb als een grote beautyblogger, maar wel als je kijkt naar wat de meeste 17 jarige meiden hebben.

Ik ben eigenlijk ook zo rommelig dat ik geen make up tasje heb in mijn tas, maar alles er gewoon ik kwak. Eigen schuld zo raak ik van alles kwijt. Zoals mijn favoriete mascara van Chanel. Le volume. Oh deze week gaat er als het goed is weer de actie van 40% korting in op luxe mascara’s bij Ici Paris. Voor mij wordt het dus mijn favoriete mascara kopen!

Ondertussen ben ik nu een to do lijstje aan het maken waarover ik nog reviews zal schrijven. Dit is ook echt handig om rust te maken in je hoofd.

Nu ik mijn stash opruim zie ik zoveel producten die ik zo fijn vind, maar gewoon vergeten ben. Denk aan de Essence stays no matter what oogpotloden. Die zijn laatst jammer genoeg uit het assortiment gegaan. Ook gebruik ik mijn naked dupe, Mua undressed veel minder. Ik pak naked 3 er steeds vaker bij. En ook mijn Too Faced palette of mijn Mac msf in Soft & gentle.. ook zie ik wat maskers liggen. Wanneer was het eigenlijk de laatste keer?

Ook pak ik Lush producten er weinig bij zie ik. Maar wat bij mij is, voor mijn huid zijn de meest vieze geuren van de Lush het beste voor mij. En steeds als ik dan wat op mijn gezicht moet smeren zie ik er tegenop.

Met opruimen kom je veel tegen. Uiteindelijk krijg je toch wel weer wat er voor terug, een nettere kamer en je ziet meteen welke producten meer aandacht nodig hebben.

Welk product moet jij er vaker bij pakken?

Liefs Shannon

7 gedachtes over “Opruimen.

  1. Heerlijk is dat he opruimen 😀 Ik heb heel veel producten die ik te weinig gebruik ik denk dat ik zelf van de week ook maar eens moet gaan opruimen x

  2. Ik gebruik niet meer superveel make-up. Ik gebruik alleen nog maar make-up als ik iets moet reviewen. Mijn huid kan niet zo goed tegen make-up en dan krijg ik uitslag enso… Wel leuk artikel!

  3. Goed dat je zo bezig bent met opruimen! Ik houd over het algemeen mijn stash wel redelijk netjes ( niet superextreem georganiseerd ofzo, maar ik weet precies waar wat hoort en waar ik wat kan vinden), omdat ik merk dat ik van een rommelige stash me heel onrustig in mijn hoofd voel. Zo af en toe ruim ik het nog wat meer op of reorganiseer ik de boel.

  4. Eigenlijk zou ik eens een aantal maskertjes uit de kast moeten gaan pakken en ook gaan gebruiken…op dat gebied ben ik gewoon erg laks….( zelf kennis is het beginnetje naar verandering)

Geef een reactie

