MUA Undress Me Too

Hoi beauty’s,

Jullie konden het al in mijn shoplog zien, maar ik heb eindelijk het Undress Me Too palet kunnen bemachtigen! Al lang wilde ik dit palet hebben, maar steeds was hij uitverkocht.

image

MUA heeft dit palet verpakt in een wit en plastic doosje. Er zit ook een doorzichtig vak waar je de kleuren doorheen kan zien.

image

Dit zijn de kleuren, vooral bruin en shimmer. Een nude palet dus. Ook zit er 1 donkere zwarte tint in.

Bij dit palet krijg je een dubbele spons appilicator.

image

Op de achterkant staan de namen en ingrediënten.

De namen zijn:

Naked – Devotion – Shy – Fiery – Lavish – Dreamy
Tranquil – Exposed – Reveal – Wink – Obsessed – Corrupt

image

Dit zijn de eerste 6 kleuren

Naked: is een gele highlighter. Jammer genoeg valt deze een beetje weg op mijn huid.

Devotion: is mooie bruine kleue met een goude glitter.

Shy: is een witte highlighter. Ik denk dat ik persoonlijk deze vaker erbij zal pakken.

Fiery: is een koperkleurige kleur met een glitter erdoorheen.

Lavish: is een bruin grijze kleur, jammer genoeg is deze niet perfect gepigmenteerd.. maar wel bijzonder.

Dreamy: is een gouden kleur met een glitter. Deze kleur vind ik zelf mooi, maar de kleur kom je vaker tegen in palettes.

image

En dit is de 2e rij:

Tranquil: een lichtbruine kleur met zilvere glitters

Exposed: een grijzige kleur met een glitter.

Reveal: een witgrijze kleur met toch een bruine gloed

Wink: is een bruine tint met glitters,  maar toch weer anders dan de andere bruine kleuren in het palet.

Obsessed: is een donker bruine kleur met een paarse gloed. Heel mooi!

Corrupt: is een matte zwarte kleur. Jammer genoeg niet dekkend..

Dit waren de swatches. Ik vind veel tinten heel mooi. Naked en Corrupt vind ik alleen een beetje tegenvallen.

Het palet kost €5,99 en is te koop bij de Kruidvat. Geen filiaal in de buurt? Koop dan je makeupjes in online via de webshop van Kruidvat.

Welke kleur vind jij het mooist?

Liefs Shannon

11 gedachtes over “MUA Undress Me Too

  1. Wow, wat een mooi palet! ik vind de swatches heel gaaf! Ik heb hem ook sinds een paar dagen maar nog niet de kans gehad om hem uitgebreid te testen! Dit ziet er alvast heel goed uit! 😀 ❤

Geef een reactie

