MAX & MORE gel eyeliner.

Hoi beauty’s,

Deze gel eyeliner kocht ik bij de Action. Ik was er heel benieuwd naar. Voor een prijs van €1,- liet ik hem niet liggen. Zo in het winkelmandje en zo lag die thuis in mijn makeupkast. Benieuwd?

image


De geleyeliner zit in een potje, en er zit een kwastje bij. Dat scheelt, hoef je die er niet bij te kopen.

image

Op de achterkant staat de gebruiksaanwijzing. Gewoon vanzelfsprekend.

image

image

image

image

De swatches. Zoals je ziet is hij goed zwart gepigmenteerd  je kan dikke maar ook dunnere lijnen maken. Het is maar net hoe hard je drukt.

image

image

Zo ziet het eruit als ik de eyeliner op heb. Hij lijkt niet te vlekken en je knoeit er ook niet snel mee. Een mooie gepigmenteerde lijn dat is wat je krijgt.

Laat ik dit eens een paar uur erop laten.

image

Dit krijg je na 4 uur. Hij begint dan toch wel te vlekken. Zelf heb ik ook vettige oogleden dus daar kan het ook aan liggen.

Deze gel eyeliner kan je goed gebruiken voor een avondje uit. Maar voor een hele dag zou ik niet doen. Hij is budget en goed gepigmenteerd. Jammer van het vlekken!

Wat vind jij een goede gel eyeliner?

Liefs Shannon

13 gedachtes over “MAX & MORE gel eyeliner.

  1. Hmmm leuk om dit te lezen, zelf heb ik deze ook een tijdje gebruikt en ik heb redelijk goede ervaringen met dit product, het vlekken na( 4 uur) gebruik herken ik helemaal niet, het zou inderdaad aan de staat van de huid op je oogleden kunnen liggen…wel vond ik deze eyeliner snel uitdrogen in het potje , waardoor het niet prettig meer aan te brengen was…
    leuke review…

  2. Ik heb hem ook en vind hem erg fijn, ik heb geen last van dat hij gaat vlekken, ik krijg hem er eerlijk moeilijk af, ik moet echt hard boenen wil ik hem eraf krijgen, dat is voor mij het enige nadeel haha. x

  3. Ik vind dat je een prachtige wing hebt gemaakt! 😀 Alleen jammer dat deze eyeliner het niet de hele dag volhoudt, ik heb het liefst zelfs waterproof eyeliners stel dat ik naar buiten ga en het ineens gaat stort regenen dan heb ik geen uitgelopen liner 😛

Geef een reactie

