Primark facial cleansing pad.

Hoi beauty’s,

Vandaag een review over dit leuke roze gezichtsborsteltje! Ik zag hem al in diverse shoplogs en ik schafte heb ook maar meteen aan. Benieuwd wat ik ervan vind?

image

Je kan ze zo herkennen bij de Primark. Je kan het product er doorheen zien. Het kost 2 euro.

image

Dit is hem dan. Net uit de verpakking. Zachte ‘haartjes’ die erop zitten.

image

Dit zijn voorbeelden die je kan gebruiken in combinatie met de gezichtsborstel.

Ik vind zelf gel heel fijn om te gebruiken in combinatie.

image

Allereerst maakte ik de borstel schoon nadat ik hem uit de verpakking pakte.

image

Je hoeft er geen enorme hoeveelheid op te doen. Gewoon een kleine hoeveelheid.

image

En nu dan nog maar uitsmeren op je gezicht!

Ik vind het een heerlijk dingetje. En ik vind het meteen leuk om mijn gezicht re reinigen. Zelf gebruik ik hem niet elke dag. Maar een aantal keer in de week.

Ben jij al bekend met de Primark facial face pad?

Liefs Shannon

6 gedachtes over “Primark facial cleansing pad.

Geef een reactie

